ریپورتاژ آگهی

آشنایی با دوربین مداربسته هایک ویژن

شرکت هایک ویژن با فعالیت های تحقیقاتی خود قادر است محصولات خود را تا حد زیادی گسترش داده و کیفیت خود را نسبت به تمامی رقبای خود ارتقاء دهد ، تا خرید دوربین مداربسته هایک ویژن برای همگان در دسترس و مورد توجه باشد .

این افزایش کیفیت، هایک ویژن را به پرفروش ترین برند در بین تمامی تولیدکنندگان دوربین مدار بسته در سال 2014 تبدیل کرده است.

نمایندگی دوربین مداربسته هایک ویژن

فروش محصولات هایک ویژن در ایران توسط نمایندگی دوربین مداربسته هایک ویژن و دارای گارانتی می باشد. پیشنهاد می شود این محصولات را از نمایندگی های رسمی آنها خریداری کنید.

لیست قیمت دوربین هایک ویژن همیشه توسط خود شرکت تهیه و برای نمایندگی ارسال می شود. شما می توانید آخرین قیمت روز این محصولات را در لیست قیمت هایک ویژن رادیس مشاهده کنید.

انواع دوربین مداربسته هایک ویژن

    دوربین مداربسته تحت شبکه ی هایک ویژن

 دوربین های مداربسته هایک ویژن در مدل های تحت شبکه نیز موجود می باشد. این دوربین ها قادر به انجام تمامی فعالیت های پردازشی، حتی ثبت تصویر در درون خود هستند. این دوربین ها همچنین می توانند از طریق کابل شبکه به ضبط کننده های ویدئویی شبکه متصل شده و تصاویر خود را در درون این دستگاه ها نمایش دهند. برخی از این دوربین ها خود مجهز به اسلات کارت SD هستند و می توان کارت های micro-ASI را در داخل آن نصب کرد.

برای راهنمایی دقیق خرید دوربین هایک ویژن و همچنین مشاهده لیست قیمت می توانید به وب سایت رادیس مراجعه و یا با کارشناسان رادیس تماس بگیرید.

دوربین های مدار بسته هایک ویژن Turbo HD

 دوربین های مدار بسته هایک ویژن Turbo HD دوربینی با فرمت تصویر TVI است. این دوربین ها که بهترین دوربین های با فرمت HD موجود در بازار هستند، از کابل های RG برای انتقال تصاویر استفاده می کنند. این دوربین ها تمام پردازش های تصویر را از طریق دستگاه DVR یا همان دستگاه ضبط انجام می دهند. آنها به صورت دیجیتالی پردازش می شوند و سپس تصویر روی صفحه نمایش داده می شود.

دستگاه ضبط کننده ی دیجیتال (DVR) هایک ویژن

تمامی دوربین های هایک ویژن Turbo HD برای ذخیره تصاویر در این دستگاه به دستگاه DVR هایک ویژن نیاز دارند. دوربین مداربسته هایک ویژن مدل های مختلفی از این دستگاه را بر اساس دوربین های مختلف موجود در بازار عرضه می کند. این دستگاه ها با قیمت های مختلفی عرضه می شوند.

    ضبط کننده ویدیوی شبکه هایک ویژن (NVR)

دوربین های تحت شبکه هایک ویژن معمولاً قادر به ثبت تصاویر در خود دوربین هستند، اما برخی از آنها به تجهیزات برای گرفتن تصاویر نیاز دارند. دوربین هایی که نیازی به ضبط خودکار ندارند نیز به دستگاه هایی با قابلیت هارد دیسک نیاز دارند تا تصاویر را برای مدت زمان طولانی تری ثبت کنند.

نصب دوربین مداربسته هایک ویژن

نصب دوربین مداربسته هایک ویژن

اغلب، ساختمان های مسکونی دارای نقاط خاصی هستند که در آن دوربین ها نصب می شوند. از مهمترین این نکات می توان به درب ورودی، پارکینگ، انباری، محیط بیرونی درب ورودی و راهروها اشاره کرد. البته موارد فوق در ساختمان هایی با اندازه ها و ابعاد مختلف متفاوت خواهد بود. اما در مجموع نکات ذکر شده از موارد اصلی است.

تعیین تعداد دوربین های مورد نیاز و محل صحیح نصب دوربین مداربسته هایک ویژن از جمله نکاتی است که کاربران می توانند برای تخمین صحیح آنها با کارشناس نصب مشورت کنند. سایر تجهیزات مانند سیم برق، کابل شبکه، دو شاخه BNC و … نیز به تعداد دوربین ها بستگی دارد.

راهنمای خرید دوربین مداربسته هایک ویژن

معمولا افراد هنگام خرید هر محصولی به دنبال قیمت ارزان هستند، اما باید در نظر داشته باشید که برای محصولاتی مانند دوربین مداربسته، کیفیت حرف اول را می زند و البته اعتبار محصولات متعلق به برند آنها. هایک ویژن برندی شناخته شده در زمینه صدور گواهینامه دوربین های مداربسته هایک ویژن و پکیج آن می باشد.

قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن و خرید آن قطعا مقرون به صرفه است زیرا دوربین های هایک ویژن کیفیت بالا و کارایی های زیادی دارند که قطعا برای مصرف کنندگان مقرون به صرفه است. پکیج های دوربین هایک ویژن برای خریداران عزیزی که نیاز به دوربین های متعدد دارند بسیار ارزان است، اما خرید جداگانه آن ها به صرفه نیست. دوربین های مداربسته هایک ویژن بسیار مقرون به صرفه و پرطرفدار هستند و و پیشنهادی ویژه برای شما خواهد بود. همانطور که قبلا گفته شد نگران قیمت دوربین هایک ویژن نباشید زیرا خرید این دوربین  کاملا مقرون به صرفه است. می توانید لیست قیمت دوربین هایک ویژن را در سایت رادیس برای اطلاع از آخرین قیمت ها بررسی کنید. دوربین های مداربسته هایک ویژن دارای عملکرد و کاربردهای فراوانی می باشد و خرید دوربین مداربسته هایک ویژن به نفع شما مصرف کنندگان عزیز خواهد بود. برای راهنمایی دقیق خرید دوربین هایک ویژن و همچنین مشاهده لیست قیمت می توانید به وب سایت رادیس مراجعه و یا با ما تماس بگیرید.

تکنولوژی های هایک ویژن

تکنولوژی منحصر به فرد هایک ویژن

دوربین هایک ویژن Colorvu

دوربین های هایک ویژن Color vu قادر به ثبت تصاویر با وضوح بالا و رنگی در محیط های کم نور و تاریکی شب هستند. روشی که فناوری Calorview در دوربین های هایک ویژن کار می کند از طریق حسگر ها و لنزهای ویژه آن است، این فناوری با دریافت نور ضعیف موجود در محیط شما، در هر زمانی از شبانه روز تصاویری با رنگ و کیفیت را برای شما ثبت می کند.

دوربین استارلایت هایک ویژن

این دوربین ها با استفاده از سنسور های پیشرفته قادر به ثبت تصاویری با کیفیت در شب هستند. دوربین Hikvision Starlight دارای دید در شب رنگی است و جزئیات دقیق را به خوبی ثبت می کند.

تکنولوژی Dark Fighter هایک ویژن

یکی دیگر از فناوری های معرفی شده توسط هایک ویژن برای بهبود قابلیت دید در شب دوربین های مدار بسته، فناوری Dark Fighter است. دوربین مداربسته هایک ویژن Darkfighter قادر به ثبت تصاویر روشن، شفاف و رنگارنگ در شرایط کم نور هستند. فناوری Dark Fighter هایک ویژن می تواند با تنظیم کنتراست تصویری یکنواخت در صورتی که دوربین در طول روز دارای نقطه تاریکی باشد، تصاویر عالی در شب ارائه می دهد.

تکنولوژی HDTVI

از فناوری hdtvi برای انتقال تصاویر با کیفیت بالا بر روی پلتفرم های آنالوگ استفاده می کند. هایک ویژن این فناوری را به دلیل بهبود کیفیت و وضوح تصاویر دوربین آنالوگ معرفی کرد. HDTVI سیگنال های دیجیتال را از طریق کابل های کواکسیال به آنالوگ تبدیل و داده ها را در فواصل طولانی و در عین حال کیفیت داده ها را حفظ می کند.

لیست قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن

دوربین مداربسته هایک ویژن تولید کننده و برند سیستم های دوربین مدار بسته در زمینه سیستم های امنیتی می باشد و از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است. محصولات هایک ویژن شامل انواع دوربین های مدار بسته آنالوگ و تحت شبکه، دستگاه های ضبط ویدئوی آنالوگ، دستگاه های ذخیره سازی شبکه و … می باشد. تا به امروز، محصولات هایک ویژن در بیش از 100 کشور به فروش رسیده است. این شرکت دوربین های مدار بسته را با قیمت مناسب و کیفیت بالا تولید می کند و سهم زیادی در بازار بین المللی دارد.

برای بررسی بیشتر و اطلاع از قیمت روز دوربین مداربسته هایک ویژن به وبسایت رادیس مراجعه فرمایید .

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی رایااستور در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *