موبایل

بزرگترین افشاگری درباره پیکسل 8a را قبل از عرضه بخوانید

در ادامه می‌توانید جدیدترین و بزرگترین افشاگری درباره پیکسل 8a گوگل را بخوانید.

از آنجاییکه قرار است مراسم Google I/O 2024 در تاریخ 25 اردیبهشت‌ماه برگزار شود، شایعات بیشتری درباره پیکسل 8a فاش شده است.

طبق گزارش اندرویداتوریتی، @MysteryLupin در شبکه‌اجتماعی X فهرستی ترجمه‌شده از مشخصات فنی پیکسل 8a را به‌همراه یک تصویر تبلیغاتی منتشر کرده است. در ادامه باما همراه باشید تا جزئیات این افشاگری را بررسی کنیم.

طبق شایعات قبلی، به‌نظر می‌رسد مهمترین ارتقاء پیکسل 8a گوگل، نمایشگر باشد. برگه مشخصات عنوان می‌کند که گوگل برای این مدل از یک نمایشگر 6.1 اینچی با نرخ رفرش 120 هرتز و حداکثر روشنایی 2000 نیت استفاده می‌کند که توسط فناوری گوریلا گلس 3 محافظت می‌شود.

دستگاه از تراشه تنسور G3 قدرت می‌گیرد که گفته می‌شود با 8 گیگ رم و 128 و 256 گیگ حافظه داخلی جفت خواهد شد.

تصویر تبلیغاتی پیکسل 8a

درپنل پشتی باید شاهد سیستم دوربین دوگانه مشابه پیکسل 7a باشیم که از دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی همراه با لنز اولتراواید 13 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. برای دوربین سلفی هم گفته می‌شود که از همان لنز 13 مگاپیکسلی پیکسل 7a استفاده خواهد کرد. می‌توانیم همچنین انتظار داشته باشیم که طیف وسیعی از ابزارهای هوشمندانه ویرایش عکس با هوش‌مصنوعی را در پیکسل 8a ببینیم.

طبق گزارش‌های قبلی، پیکسل 8a هفت‌سال آپدیت نرم‌افزاری دریافت می‌کند که مدتی مشابه سری پیکسل 8 می‌باشد. البته این موضوع هنوز بصورت رسمی تأیید نشده است.

طبق مشخصات، میان‌رده جدید گوگل دارای گواهی IP67 در برابر گردوغبار و آب است؛ برای اتصال سریع‌تر از پورت USB 3.2 Type-C و وای‌فای 6E پشتیبانی می‌کند و برای بازکردن قفل دستگاه هم به اسکنر اثرانگشت در زیر نمایشگر و تشخیص چهره مجهز می‌باشد.

پیکسل 8a در رنگ‌های مشکی، چینی، آبی دوسایه (آبی و لاجوردی) و سبز دوسایه (سبز و آلوئه) عرضه خواهد شد. البته گفته می‌شود که برخی از رنگ‌ها در همه مناطق دردسترس نخواهند بود.

البته هنوز هیچ‌چیز را بصورت قطعی نمی‌توان تأیید کرد و لازم است تا روز 25 اردیبهشت صبر کنیم و ببینیم گوگل تلفن پیکسل 8a را با چه ویژگی‌هایی عرضه می‌کند. نظرشما درباره میان‌رده جدید گوگل چیست؟ لطفاً نظر خودتان را باما و سایر کاربران در میان بگذارید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *