موبایل

ردمی نوت 13 توربو احتمالاً با تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3 معرفی می‌شود

براساس گزارش منتشرشده، شیائومی ردمی نوت 13 توربو با تراشه آندرکلاک‌شده اسنپدراگون 8 نسل 3 روانه بازار می‌شود.

شیائومی تاکنون مدل‌های زیادی از سری ردمی نوت 13 از قبیل ردمی نوت 13، ردمی نوت 13 5G، ردمی نوت 13 پرو 5G، ردمی نوت 13 پرو پلاس و… روانه بازار کرده است. اکنون گزارشی منتشرشده که می‌گوید شیائومی درحال‌کار برروی نسخه قدرتمند ردمی نوت 13 توربو است که قرار است از تراشه اسنپدراگون سری 8 استفاده کند.

به‌گزارش گیزموچاینا، سال گذشته شیائومی تلفن ردمی نوت 12 توربو را با تراشه اسنپدراگون +7 نسل 2 برای چین عرضه کرد و سپس نسخه پوکو F5 آن را برای بازارهای بین‌المللی در ماه می 2023 روانه بازار کرد. به‌نظر می‌رسد که این موضوع برای ردمی نوت 13 توربو نیز اتفاق خواهد افتاد و یک نسخه پوکو، احتمالاً (Poco F6) برای بازارهای بین‌المللی عرضه شود.

اشتراک‌گذاری خبر ردمی نوت 13 توربو در شبکه‌اجتماعی ویبو

درحالیکه سال گذشته برای مدل ردمی نوت 12 توربو از تراشه نسل دوم اسنپدراگون +7 استفاده شده بود، انتظار می‌رفت که برای مدل جدید ردمی نوت 13 توربو، از نسل سوم همان تراشه استفاده شود، اما گزارش‌ها حکایت از این دارند که جدیدترین گوشی سری ردمی شیائومی از تراشه قدرتمندتر اسنپدراگون 8s نسل 3 که نسخه آندرکلاک‌شده اسنپدراگون 8 نسل 3 است، استفاده می‌کند.

درحالیکه انتظار می‌رود کوالکام نسل سوم اسنپدراگون +7 را در 18 مارس (28 اسفندماه) معرفی کند، انتظار داریم که از تراشه آندرکلاک‌شده اسنپدراگون 8s نسل 3 نیز رونمایی کند.

درحالیکه ردمی نوت 13 توربو با اسنپدراگون 8s نسل 3 وارد بازار می‌شود، پیش‌بینی می‌شود که نسخه پوکو این دستگاه نیز باهمان تراشه و احتمالاً در ماه آوریل یا می (اواسط فروردین تا اواسط خرداد 1403) برای بازارهای جهانی عرضه شود. در گزارشی عنوان‌شده که تبلت جدید ردمی نیز به‌زودی عرضه می‌شود، حال باید دید که آیا این تبلت در کنار ردمی نوت 13 توربو عرضه می‌شود یا خیر؟

نظرشما درباره گوشی ردمی نوت 13 توربو شیائومی چیست؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *