تبلت

نسخه جهانی ردمی پد پرو در کنسول گوگل‌پلی ظاهر شد + مشخصات کلیدی

شیائومی آماده می‌شود تا نسخه جهانی تبلت ردمی پد پرو را عرضه کند.

ردمی می‌خواهد برای 15 آوریل (27 فروردین) تبلت ردمی پد پرو را بصورت رسمی در چین عرضه کند. حالا گزارشی منتشرشده که می‌گوید این تبلت برای بازارهای جهانی هم عرضه خواهد شد.

طبق گزارش گیزموچاینا، به‌تازگی لیستی برای ردمی پد پرو در کنسول گوگل‌پلی مشاهده شده که دو شماره‌مدل 2405CRPFDL برای آمریکای لاتین و 2405CRPFDG برای سایر بازارهای جهانی را نشان می‌دهد. این نشان می‌دهد که شیائومی قصد دارد به‌زودی تبلت جدید ردمی را برای بازارهای جهانی منتشر کند.

طبق این لیست، ردمی پد پرو از پردازنده اسنپدراگون 7s نسل 2 در کنار پردازنده گرافیکی Adreno سری 7 استفاده می‌کند که با حداقل 8 گیگابایت رم جفت خواهد شد. نمایشگر استفاده‌شده دراین دستگاه وضوح 2560×1600 پیکسل را نشان می‌دهد و دارای تراکم 320 DPI می‌باشد. ردمی پد پرو با رابط‌کاربری HyperOS 1.0 مبتنی‌بر اندروید 14 اجرا می‌شود.

ردمی پد پرو در کنسول گوگل‌پلی

مشخصات ردمی پد پرو

ردمی برای این تبلت از یک نمایشگر 12.1 اینچی ال‌سی‌دی با وضوح 2.5K و نرخ رفرش 120 هرتز استفاده کرده که حداکثر روشنایی 600 نیت را ارائه می‌دهد. نمایشگر مذکور دارای گواهینامه TUV Rheinland است و از تصاویر دالبی‌ویژن و قلم استایلوس مغناطیسی هم پشتیبانی می‌کند.

تبلت ردمی پد پرو برای دوربین از یک لنز 8 مگاپیکسلی در کنار فلاش LED استفاده می‌کند؛ برای دوربین سلفی هم از لنز 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد. از ویژگی‌های صوتی این دستگاه می‌توان به بلندگوهای چهارگانه با پشتیبانی از دالبی‌اتمس و میکروفون دوگانه اشاره کرد.

قدرت دستگاه را تراشه اسنپدراگون 7s نسل 2 تأمین می‌کند که با حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه می‌شود. وظیفه تأمین انرژی تبلت هم برعهده باتری بزرگ 10000 میلی‌آمپری است که از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می‌کند.

درنظر داشته باشید که تبلت مذکور با اندروید14 مبتنی‌بر HyperOS اجرا می‌شود و دارای گزینه‌های ارتباطی وای‌فای 6، بلوتوث 5.2 و جک 3.5 میلیمتری است. روز گذشته بود که خبری منتشر کردیم با این مضمون که ردمی پد پرو 5G در دست ساخت است و به‌زودی برای چین و بازارهای جهانی عرضه می‌شود. می‌توانید آن خبر را هم مطالعه کنید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *