موبایل

این ویژگی جذاب از گوشی‌های پیکسل حذف شد

برنامه تلفن گوگل دیگر از ادغام گوگل‌مپ برای نمایش مکان‌های اطراف پشتیبانی نمی‌کند.

گوگل بصورت رسمی ویژگی “Nearby Places” را از برنامه تلفن گوشی‌های پیکسل خود حذف کرد. این غول فناوری دلیل حذف این ویژگی را، استفاده کم از آن عنوان کرد. گوگل می‌گوید کاربران برای یافتن شماره‌تلفن‌های تجاری به نتایج گوگل و گوگل‌مپ مراجعه می‌کنند و کمتر کسی از این ویژگی استفاده می‌کند.

به‌گزارش اندرویداتوریتی، ویژگی Nearby Places به‌کاربران این اجازه را می‌داد که مشاغل محلی را مستقیماً از قسمت شماره‌گیری تلفن جستجو کنند. این ویژگی که از زمان معرفی پیکسل 2 در دسترس کاربران گوگل قرار داشته و آن‌ها از آن لذت می‌بردند، اکنون با نسخه پایدار آپدیت 125 برای همه کاربران حذف شده و دیگر دردسترس نیست.

گوگل می‌گوید به‌این دلیل ویژگی Nearby Places را حذف کرده که خواهان زیادی نداشته، اما گزارش‌های زیادی تاکنون منتشرشده که نشان می‌دهند این ویژگی اشکالات متعددی داشته است. بااین‌حال، این ویژگی اکنون از تمام دستگاه‌های پیکسل حذف شده و دیگر کاربران به‌آن دسترسی نخواهند داشت.

نظرشما درباره ویژگی Nearby Places گوگل چیست؟ آیا تاکنون از این ویژگی استفاده کرده‌اید؟ لطفاً نظرات و تجربیات خودتان را باما و سایر کاربران در میان بگذارید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *