موبایل

تماشا کنید: تصویر زنده گلکسی A35 سامسونگ فاش شد

در ادامه می‌توانید تصویر پنل پشتی گلکسی A35 در دنیای واقعی را تماشا کنید.

درحالیکه سامسونگ تاکنون چیزی درباره گلکسی A35 فاش نکرده، اما گزارش‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد ماه آینده بصورت رسمی از این تلفن رونمایی می‌شود. بااین‌حال، اکنون جی‌اس‌ام‌آرنا گزارشی منتشر کرده که درآن رندرهای زنده گلکسی A35 را فاش کرده است.

تصویر واقعی گلکسی A35 سامسونگ

براساس تصویر منتشرشده، در گوشه‌بالا سمت‌چپ پنل پشتی گلکسی A35 سه دوربین بصورت عمودی قرار دارد که در سمت‌راست آن‌ها فلاش LED آرام گرفته است. در پایین وسط پنل پشتی نیز لوگوی سامسونگ حک شده است.

در لیستی که در RRA منتشرشده، فقط مدل SM-A356N گلکسی A35 ذکر شده است. البته درماه گذشته نسخه‌ای با شماره‌مدل SM-A356U در گیک‌بنچ ظاهر شده که از تراشه اگزینوس 1380 و 6 گیگابایت رم پشتیبانی می‌کند. احتمالاً این نسخه‌ای از گلکسی A35 است که قرار است برای یکی از بازارهای جهانی عرضه شود.

درمورد مشخصات این مدل میان‌رده، شایعه‌شده که سامسونگ برای گلکسی A35 از یک نمایشگر 6.6 اینچی فول‌اچ‌دی‌پلاس با نرخ رفرش 120 هرتز استفاده می‌کند که در بالای آن سوراخ پانچ دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی قرار خواهد داشت. همچنین گفته‌شده که دراین مدل از دوربین سه‌گانه با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی استفاده خواهد شد. انرژی تلفن را نیز باتری 5000 میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ 25 وات تأمین می‌کند.

نظرشما درباره گوشی جدید سری A سامسونگ چیست؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید