موبایل

سری گلکسی S24 سامسونگ را «سام» اینفلوئنسر مجازی معرفی می‌کند

براساس گزارش منتشرشده، در مراسم گلکسی آنپکد 2024 سامسونگ وظیفه معرفی گوشی‌های مبتنی‌بر هوش‌مصنوعی سری گلکسی S24 برعهده یک آواتار متحرک خواهد بود.

سامسونگ می‌گوید در مراسم آنپکد که قرار است 17 ژانویه برگزار شود، سام “اینفلوئنسر مجازی” در مورد گوشی‌های پرچمدار و عصر جدید هوش‌مصنوعی صحبت خواهد کرد. سامسونگ مکزیک طی اطلاعیه‌ای مطبوعاتی گفت: سام به دلیل درک بالایی که از موضوعات دارد، اکنون بعنوان سفیر هوش‌مصنوعی سامسونگ انتخاب شده است. بهتر است بدانید که سامسونگ در 17 ژانویه از سری گلکسی اس24 بعنوان اولین گوشی‌های هوش‌مصنوعی رونمایی خواهد کرد.

براساس اعلام سامسونگ، اینفلوئنسر مجازی “سام”، دراین مراسم قرار است محصولات جدید را معرفی کند و با مهمانان درباره عصر جدید هوش‌مصنوعی صحبت کند. همچنین گفته شده که در طول این رویداد، او قرار است با 5 اینفلوئنسر زنده از آمریکای لاتین مصاحبه داشته باشد.

سام، مجری مجازی سامسونگ در مراسم آنپکد 2024

سام “اینفلوئنسر مجازی” کیست یا چیست؟

در حقیقت سام یک هوش‌مصنوعی واقعی نیست، بلکه او یک آواتار متحرک است که توسط افراد واقعی، وبلاگ‌نویسان، صداپیشگان و ترانه‌سرایانی که برای سامسونگ کار می‌کنند، پشتیبانی می‌شود.

در دسامبر 2023 بود که سام کار خودش را بعنوان یک ستاره پاپ شروع کرد و اولین موزیک ویدئو خودش را منتشر کرد. این اینفلوئنسر مجازی در جولای 2023، اعلامیه گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی زد فولد 5 را بصورت زنده در صفحه وب لایو سامسونگ (Samsung Live) پوشش داد و سامسونگ گزارش داده که او باعث شده، فروش تلفن‌های تاشو در سراسر آمریکای لاتین افزایش پیدا کند.

این احتمال وجود دارد که سام، مراسم آنپکد 2024 را مشابه سال گذشته پوشش دهد که در آن کاربران بتوانند از طریق صفحه لایو سامسونگ، صحبت‌های اینفلوئنسر مجازی در مورد جدیدترین گوشی‌های مبتنی‌بر هوش‌مصنوعی سامسونگ (سری گلکسی S24) را مشاهده کنند.

سم اینفلوئنسر مجازی سامسونگ

مراسم گلکسی آنپکد 2024 کی برگزار می‌شود؟

مراسم گلکسی آنپکد سامسونگ در تاریخ 17 ژانویه (27 دی‌ماه) در سن‌خوزه کالیفرنیا ساعت 10 صبح به‌وقت محلی برگزار می‌شود. سامسونگ این رویداد را بصورت زنده در وب‌سایت و کانال رسمی یوتیوب خود پخش خواهد کرد.

نظرشما درباره این مجری مجازی چیست؟

منبع
sammobile

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید