بهترین گوشی موبایل

بهترین گوشی پرچمدار سامسونگ 2024

سامسونگ یکی از مطرح‌ترین برندهای دنیای تلفن‌های‌هوشمند است که هرساله جدیدترین پرچمداران خود را معرفی و عرضه می‌کند. تلفن‌های پرچمدار سامسونگ در سری S این شرکت خلاصه می‌شوند و ما نیز دراین مقاله قصد داریم بهترین گوشی پرچمدار سامسونگ را معرفی کنیم. در ادامه باما همراه باشید.

Galaxy S24 Ultra

گلکسی S24 اولترا

بدنه پرچمدار سامسونگ از تیتانیوم ساخته‌شده و بصورت کامل ضدآب است و طراحی جدیدی دارد. یکی از قدرتمندترین صفحه‌نمایش‌ها را دارد؛ برای این مدل از یک نمایشگر 6.8 اینچی Dynamic LTPO AMOLED 2X استفاده‌شده که از وضوح، روشنایی، کنتراست و دقت‌رنگ فوق‌العاده‌ای برخوردار است. رابط‌کاربری One UI 6.1 با هوش‌مصنوعی تلفیق‌شده و این مدل را به اولین گوشی مبتنی‌بر هوش‌مصنوعی در بازار تبدیل کرده است. توسط تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 اختصاصی تغذیه می‌شود و به دوربین‌هایی فوق‌العاده حرفه‌ای مجهز شده است که می‌توانند در شب و رزو و در هر شرایط آب‌وهوایی بهترین عملکرد را داشته باشند.


Galaxy S24 Plus

گلکسی S24 پلاس

عضو دیگری سری S24، از طراحی محکم و با دوامی برخوردار است. دراین مدل از فریم آلومینیومی V2 و شیشه گوریلا گلس ویکتوس 2 استفاده‌شده که نسبت‌به نسل قبلی دوام بسیار بهتری دارد. این مدل همچنین دارای گواهی IP68 (کاملاً ضدآب) است. دراین مدل از یک صفحه‌نمایش Dynamic LTPO AMOLED 2X با 6.7 اینچ اندازه استفاده شده که نرخ رفرش 120 هرتز را ارائه می‌دهد و نسبت‌به نسل قبل خود هم بزرگتر و هم بسیار روشن‌تر است. بلندگوهای استریو استفاده‌شده دراین دستگاه، کیفیت و بلندی صدای بسیار خوبی دارند. تراشه اگزینوس 2400 به‌کار رفته دراین مدل، عملکرد و ثبات فوق‌العاده‌ای دارد. دوربین‌های گلکسی اس24 پلاس نیز برای عکاسی و فیلمبرداری حرفه‌ای در شب و روز عالی هستند.


گلکسی S23 اولترا

گلکسی S23 اولترا

طراحی زیبا و راحتی دارد و از مواد باکیفیت ساخته شده‌است. این مدل از قلم S پشتیبانی می‌کند که دارای قابلیت‌های گسترده‌ای برای کار و بازی است. سامسونگ دراین مدل از نمایشگر فوق‌العاده Dynamic AMOLED 2X با 6.8 اینچ اندازه استفاده کرده که نرخ 120 هرتز رو ارائه و از حالت HDR10+ نیز پشتیبانی می‌کند. باتری 5000 میلی‌آمپری، طول‌عمر طولانی دارد و از شارژ سریع 45 وات نیز پشتیبانی می‌کند. سیستم دوربین استفاده‌شده دراین مدل یکی از بهترین سیستم‌های دوربین موجود در بازار است و برای عکاسی و فیلمبرداری در هرشرایطی مناسب است. تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 نیز عملکردی بسیاری عالی دارد و از پایداری خیلی خوبی بهره میبرد.


گلکسی S23 پلاس

گلکسی S23 پلاس

عضو دیگر سری S23، طراحی ساده و درعین‌حال محکمی دارد و دارای گواهینامه IP68 است. نمایشگر AMOLED فوق‌العاده این مدل روشنایی، دقت رنگ و کنتراست فوق‌العاده‌ای دارد؛ همچنین نرخ رفرش 120 هرتز تطبیقی راهم ارائه می‌دهد. عمر باتری 4700 میلی‌آمپری، عالی است. این مدل بلندگوهای استریو عالی دارد که کیفیت و بلندی صدای خیلی خوبی دارند. عملکرد تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 اورکلاک‌شده، فوق‌العاده است. تمامی لنزهای دوربین، برای عکاسی و فیلمبرداری بصورت حرفه‌ای عمل می‌کنند.

  • امکان افزایش حافظه وجود ندارد.
  • نمایشگر از رنگ 10 بیتی و حالت دالبی‌ویژن پشتیبانی نمی‌کند.
  • تراشه متأسفانه تحت فشار و بار طولانی، کمی اذیت می‌کند.
  • سرعت شارژ 45 وات، درمقایسه با سایر رقبا خیلی رقابتی نیست.

Galaxy S23

گلکسی S23

عضو سوم سری S23، طراحی محکمی دارد و دارای رتبه IP68 است. نمایشگر Dynamic AMOLED 2X این مدل بسیار روشن است و خیلی روان کار می‌کند. عمرباتری و بلندگوهای استریو بسیار عالی دارد. تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2، عملکرد روان و قدرتمندی دارد و برای انواع کارهای سنگین مناسب است. کیفیت عکس و فیلم تمامی دوربین‌ها، واقعاً عالی است.

  • حافظه 128 گیگابایت بجای تراشه‌های حافظه UFS 4.0 از UFS 3.1 استفاده می‌کند.
  • از UltraWideBand پشتیبانی نمی‌کند.
  • نمایشگر از رنگ 10 بیتی و دالبی‌ویژن پشتیبانی نمی‌کند.
  • عملکرد پردازنده گرافیکی، در زیر فشار بار تا %60 کاهش پیدا می‌کند.
  • همراه گوشی، شارژر عرضه نمی‌شود.

گلکسی S22 اولترا

گلکسی S22 اولترا

سامسونگ این مدل را بصورت مدرن طراحی کرده، نمایشگری بزرگ دارد، ظاهری جعبه‌ای شکل دارد، لبه‌های آن منحنی است و طراحی دوربین آن، منحصربه‌فرد است. قلم S دراین مدل کاربردهای گسترده‌ای از بازی تا کار دارد. نمایشگر OLED این تلفن، بسیار روشن، سریع و دقیق است و وضوح فوق‌العاده‌ای برخوردار است. باتری 5000 میلی‌آمپری، طول‌عمر خیلی خوبی دارد و از شارژ سریع 45 وات نیز پشتیبانی می‌کند. گلکسی S22 اولترا یکی از بهترین سیستم‌های دوربین را دارد و برای فیلمبرداری و عکاسی حرفه‌ای، مناسب است. یکی از نقاط قوت گلکسی S22 اولترا، تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 آن است که عملکردی خیره‌کننده دارد.

  • قلم S باعث افزایش وزن و کاهش حجم داخلی تلفن شده است.
  • سرعت شارژ تلفن، در مقایسه با سایر برندها خیلی رقابتی نیست.

Galaxy S22 5G

گلکسی S22 5G

طراحی جمع‌وجور، صاف، مدرن و زیبایی دارد؛ این مدل از مواد باکیفیتی ساخته‌شده و دارای رتبه IP68 (ضدآب) است. نمایشگر امولد استفاده‌شده، کیفیت تصویر، وضوح، روشنایی و دقت رنگ فوق‌العاده‌ای دارد. این صفحه‌نمایش نرخ رفرش 120 هرتز را ارائه می‌دهد و تجربه ویدئویی HDR عالی را به‌ارمغان می‌آورد. سامسونگ برای این مدل از سیستم بلندگوهای استریو هیبریدی یکپارچه استفاده کرده که کیفیت صدای عالی دارند. تمامی دوربین‌ها برای عکاسی و فیلمبرداری حرفه‌ای در همه شرایط، عالی عمل می‌کنند. عملکرد تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 بعنوان پردازنده مرکزی بسیار عالی است و پایداری خوبی دارد.

  • همراه تلفن شارژر عرضه نمی‌شود.
  • برای نمایشگر تلفن، از قبل محافظ‌صفحه نصب نشده است.
  • همکاری گرافیکی جدید Xclipse 920 AMD مبتنی‌بر RDNA2 امیدوارکننده به‌نظر می‌رسد، اما با برخی از اشکالات اولیه مواجه است.

از مقاله بهترین گوشی با بهترین صفحه نمایش دیدن نمایید.

امیدواریم توانسته باشیم به شما در انتخاب بهترین پرچمدار سامسونگ کمک کنیم. لطفاً نظرات و تجربیات خودتان را درباره استفاده از گوشی‌های پرچمدار سامسونگ باما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

بهترین گوشی پرچمدار سامسونگ کدام مدل است؟

گلکسی S24 اولترا، بهترین تلفن پرچمدار سامسونگ است.

بهترین گوشی پرچمدار سامسونگ از نظر دوربین کدام است؟

سری گلکسی S24، علی‌الخصوص گلکسی S24 اولترا بهترین دوربین را دارند.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *