موبایل

سامسونگ هیچ آپدیتی برای رنگ‌های شسته‌شده سری گلکسی S24 منتشر نمی‌کند

براساس گزارش منتشرشده، سامسونگ مدعی است که نمایشگر گلکسی اس24 اولترا هیچ مشکلی ندارد و همه‌چیز به‌خوبی کار می‌کند.

چند روز پیش ما گزارشی منتشر کردیم باعنوان “صفحه‌نمایش گلکسی S24 اولترا، مشکل نمایش رنگ دارد“، درآن گزارش گفته بودیم که بسیاری از کاربران از تفاوت رنگ گلکسی اس24 اولترا با گلکسی اس23 اولترا سال گذشته شکایت دارند و معتقد هستند که گلکسی اس24 اولترا جدید، رنگ‌ها را شسته‌شده و بی‌حال نشان می‌دهد.

همانطور که درآن گزارش نیز گفتیم، این مشکل بیشتر درحالت Vivid (زنده) خودش را نشان می‌دهد و درحالت طبیعی تفاوت زیادی وجود ندارد. بااین‌حال، امروز اندرویداتوریتی گزارشی منتشر کرده و درآن مدعی است که مشکل رنگ سری جدید سامسونگ رفع نمی‌شود.

این سایت می‌گوید: افرادی از Teknófilo مشکل را از شعبه اسپانیایی سامسونگ پیگیری کرده‌اند، اما آن‌ها گفته‌اند که این یک مشکل نیست و سامسونگ عمداً این تغییرات را اعمال کرده تا مشتری تصاویر را واقعی‌تر ببینید.

یکی از کاشناسان شعبه اسپانیا سامسونگ گفته: ما رنگ‌ها و روشنایی محصولات سری گلکسی S24 را تنظیم کرده‌ایم تا دیدی دقیق‌تر و راحت‌تر را درحین استفاده ارائه دهیم. این تغییرات در فناوری نمایشگر باعث می‌شوند تا مشتری تجربه مشاهده طبیعی‌تری داشته باشد.

این رفتار نمایشگر یک تنظیم عمدی است و نقص محصول نیست.

شعبه اسپانیا سامسونگ

باتوجه به جوابی که سامسونگ داده است، نباید منتظر باشید تا این کمبود اشباع جبران شود. باید بااین کمبود اشباع کنار بیایید و آن را تحمل کنید، هرچند شاید این تغییر برای بسیاری از افراد خوشایند باشد و از تماشای رنگ‌های طبیعی لذت ببرند.

نظرشما دراین‌باره چیست؟ آیا با اینکه سامسونگ رنگ‌ها را طبیعی نشان دهد موافق هستید یا اشباع‌شده؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید