موبایل

واضح‌ترین رندر پیکسل 8a گوگل را مشاهده کنید

گوگل کمتر از یک‌ماه آینده، جدیدترین گوشی میان‌رده خود را معرفی می‌کند.

در روزهای گذشته چند رندر از گوگل پیکسل 8a دیده‌ایم و تا حدی با تلفن میان‌رده گوگل آشنایی داریم. بااین‌حال، امروز یک فروشنده مورد اعتماد رندرهایی را بدون واتمارک در شبکه‌اجتماعی X منتشر کرده که می‌توانید در ادامه آن‌ها را تماشا کنید.

براساس گزارش اندرویداتوریتی، این تصاویر توسط Arsene Lupine در شبکه‌اجتماعی X منتشر شده‌اند و دستگاه را از چندین زاویه و بدون هیچ واتمارکی نمایش می‌دهند.

رندرهای پیکسل 8a

همانطور که در بالا مشاهده می‌کنید، این رندر هم مشابه رندهای قبلی است که طراحی طبق پیکسل 8 را نشان می‌دهد. در پشت دستگاه می‌توانیم نوار آلومینیومی دوربین را ببینیم که دو دوربین را به‌همراه فلاش LED در خود جای داده است. در بالای صفحه‌نمایش هم می‌توانید دوربین سلفی را ببینید. گوشه‌های تلفن هم گرد هستند.

مشخصات لو رفته پیکسل 8a

در گزارش‌های قبلی چندین ویژگی این تلفن میان‌رده فاش‌ شده‌اند؛ در قلب دستگاه تراشه تنسور G3 وظیفه پردازش را برعهده دارد و با 8 گیگابایت رم و حداقل 128 گیگابایت حافظه داخلی جفت می‌شود. وظیفه تأمین انرژی را باتری 4500 میلی‌آمپری برعهده گرفته که از شارژ سیمی 27 واتی پشتیبانی می‌کند. در خصوص دوربین هم گفته می‌شود مطابق با پیکسل 7a از یک لنز اصلی 64 مگاپیکسلی و لنز 13 مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

انتظار داریم گوگل این گوشی میان‌رده را در رویداد Google I/O در تاریخ 14 می (25 اردیبهشت) معرفی کنیم. مطمئناً دراین فاصله یکماه، بازهم جزئیاتی درباره این دستگاه فاش خواهد شد.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *