نرم افزار و اپلیکیشن

بالاخره می‌توان دو برنامه در گوگل‌پلی را بصورت همزمان دانلود کرد

دیگر لازم نیست منتظر بمانید تا یک برنامه دانلود شود، سپس برنامه بعدی را دانلود کنید.

در گذشته اگر می‌خواستید برنامه‌ای را از فروشگاه گوگل‌پلی دانلود کنید، لازم بود تا صبر کنید برنامه‌ها بصورت تک‌به‌تک دانلود و نصب شوند. این روند مطمئناً خسته‌کننده بود، ولی به‌نظر می‌رسد گوگل این رویه را تغییر و سرعت دانلود را افزایش داده است.

طبق گزارش اندرویداتوریتی، گوگل به‌تازگی به کاربران گوگل‌پلی این اجازه را می‌دهد تا بصورت همزمان دو برنامه را دانلود و نصب کنند. این موضوع را 9to5mac هم تأیید کرده و اعلام کرده که می‌توان بصورت همزمان دو برنامه را در گوگل‌پلی دانلود کرد.

امکان دانلود همزمان دو برنامه در گوگل‌پلی

شاید تغییری کوچک باشد، اما مطمئناً می‌تواند تأثیر خوبی داشته باشد و در وقت کاربران صرفه‌جویی کند. گوگل بااین اقدام خود، سرعت دانلود و نصب برنامه‌ها را فزایش داده و همین می‌تواند یک مشخصه خوب برای این برنامه باشد.

گفته می‌شود برای اینکه بتوانید از این ویژگی استفاده کنید، احتمالاً باید آخرین نسخه اندروید را نصب داشته باشید و فروشگاه گوگل‌پلی را هم به آخرین ورژن آپدیت کنید.

دانلود یک برنامه در گوگل پلی

درحالیکه به‌نظر می‌رسد امکان دانلود دو برنامه بصورت همزمان فراهم شده، اما بازهم نمی‌توان دو برنامه را بصورت همزمان آپدیت کرد. شاید بخاطر اهمیت آپدیت‌ها باشد که گوگل اجازه این کار را نمی‌دهد، اما اگر بتواند این اجازه را هم صادر کند، می‌تواند کمک زیادی به کاربران کند.

به‌هرحال این احتمال وجود دارد که گوگل در آینده‌ای نزدیک به کاربران خود اجازه بدهد تا برنامه‌ها را بصورت همزمان آپدیت کنند. آیا شماهم می‌توانید دو برنامه را بصورت همزمان در گوگل‌پلی دانلود کنید؟ لطفاً نظرات و تجربیات خودتان را باما و سایر کاربران در میان بگذارید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *