هوش مصنوعی

به‌زودی می‌تواند در برنامه جمینی، انواع فایل را آپلود کنید

به‌زودی می‌توانید از برنامه جمینی بخواهید که فایل‌های PDF یا سایر اسناد شما را خلاصه کند.

گوگل از زمانیکه اپلیکیشن جمینی را راه‌اندازی کرده، تلاش می‌کند تا آن‌را بهبود ببخشد. این شرکت به‌تازگی اعلام کرد که برنامه هوش‌مصنوعی می‌تواند پاسخ‌ها را در لحظه ارائه دهد. حالا در اقدامی جدید گوگل می‌خواهد به کاربران اجازه دهد تا فایل‌های تصویری را هم آپلود کنند.

طبق گزارش اندرویداتوریتی، تیم AssembleDebug به‌تازگی قابلیتی را در برنامه جمینی کشف‌کرده که نشان می‌دهد گوگل آماده می‌شود تا یک قابلیت جدید را به برنامه جمینی اضافه کند. طبق گفته این رسانه، کاربران به‌زودی می‌توانند PDF و انواع دیگر اسناد را آپلود کنند.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، امکان بارگذاری فایل در برنامه فراهم شده، اما فعلاً کار نمی‌کند. اما همین موضوع نشان می‌دهد که گوگل این ویژگی را به‌زودی برای برنامه جمینی منتشر می‌کند.

نکته‌ای که درباره این ویژگی جدید گفته می‌شود، این است که احتمال می‌رود گوگل ویژگی بارگذاری فایل را ابتدا برای کاربران Google Workspace یا Gemini Advanced منتشر کند. اما همه این‌ها احتمال است و ممکن است گوگل در نهایت تصمیم دیگری بگیرد.

پیش‌از این هم مشخص‌شده بود که جمینی به‌زودی قرار است از سرویس‌های موسیقی شخص‌ثالث مانند اسپاتیفای و اپل‌موزیک پشتیبانی کند. به‌هرحال، هنوز مشخص نیست که گوگل این ویژگی را چه زمانی منتشر می‌کند.

نظرشما درباره ویژگی جدید بارگذاری فایل در هوش‌مصنوعی جمینی چیست؟ لطفاً نظرات خودتان را باما و سایر کاربران در میان بگذارید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *