نرم افزار و اپلیکیشن

به‌زودی می‌توانید از تمام پوشه‌های جدید گوگل فوتوز بصورت خودکار نسخه پشتیبان تهیه کنید

به‌زودی گوگل فوتوز قادر خواهد بود که بصورت اتومات از پوشه‌های جدید شما بکاپ بگیرد. اما معلوم نیست کی این ویژگی منتشر می‌شود.

برنامه گوگل فوتوز درحال‌حاضر به‌شما این اجازه را می‌دهد تا بتوانید از هر پوشه‌ای که می‌خواهید نسخه پشتیبان تهیه کنید. اما این روش یک مشکل دارد و آن‌هم این است که باید برای هر پوشه‌ای که می‌خواهید نسخه پشتیبان آن در فضای ابری ذخیره شود، بصورت دستی وارد عمل شوید. اما به‌نظر می‌رسد این مشکل هم به‌زودی حل خواهد شد.

طبق گزارش منتشرشده، کارشناسان اندرویداتوریتی موفق شده‌اند در آخرین نسخه (v6.81.0.628906483) برنامه گوگل فوتوز، ویژگی جدید پشتیبان‌گیری از پوشه‌های جدید را مشاهده کنند. گفته می‌شود این ویژگی جدید بعنوان یک ضامن روشن/خاموش همراه با توضیحاتی ظاهر می‌شود و کار آن پشتیبان‌گیری خودکار از پوشه‌هایی است که اخیراً اضافه شده‌اند.

مشاهده ویژگی پشتیبان‌گیری از پوشه‌های جدید

همانطور که از اسم این ویژگی مشخص است، اگر ضامن را روی روشن قرار دهید، گوگل فوتوز از هر پوشه‌ای که تازه ایجاد می‌کنید بصورت خودکار نسخه پشتیبان تهیه می‌کند.

این ویژگی در تنظیمات پوشه‌های دستگاه قرار می‌گیرد و برای فعالسازی آن لازم است به تنظیمات عکس> پشتیبان‌گیری> پوشه‌های دستگاه پشتیبان بروید. البته هنوز مشخص نیست که گوگل می‌خواهد این ویژگی را عرضه کند یا خیر؟

باید منتظر بمانیم و ببینیم تصمیم گوگل درباره ویژگی جدید چیست؟ آیا آن را منتشر می‌کند و یا مانند بسیاری از ویژگی‌ها برای همیشه فراموش می‌شود. برای رسیدن به این جواب فعلاً باید صبر کنیم. نظرشما درباره ویژگی جدید چیست؟ آیا با انتشار آن برای همه کاربران موافق هستید؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *