کالای دیجیتال

این اسپیکر بلوتوثی قدرتمند، %33 تخفیف خورد

اگر به‌دنبال یک اسپیکر بلوتوثی قدرتمند هستید که کیفیت صدای عالی داشته باشد و درمقابل از قیمت مناسبی نیز برخوردار باشد، همین‌الان اقدام به خرید مدل Muvo Play کنید.

فروشگاه اینترنتی دیجیکالا، امروز اسپیکر بلوتوثی کریتیو مدل Muvo Play را با %33 تخفیف عرضه می‌کند. این اسپیکر 1 میلیون و 500 هزار تومان قیمت دارد که دیجیکالا آن‌را در شگفت‌انگیز امروز با قیمت 999 هزار تومان به‌فروش می‌رساند. اگر امروز این اسپیکر بی‌سیم را خریداری کنید، 500 هزارتومان سود خواهید کرد.

این اسپیکر بلوتوثی می‌تواند بصورت همزمان با یک اسپیکر Muvo دیگر متصل شود و قدرت صدای بیشتری را تولید کند. برای شارژ شدن کامل باتری 2000 میلی‌آمپری این اسپیکر به 3 ساعت زمان نیاز دارید که بعد از آن اسپیکر قادر خواهد تا 10 ساعت پخش داشته باشد و خاموش نشود.

اسپیکر بلوتوثی کریتیو دارای گواهی IPX7 است و تاحد زیادی در برابر نفوذ آب مقاوم است. این مدل به 2 درایور داخلی 1.5 اینچی و 2 درایور Passive مجهز است که می‌توانند صدایی شفاف، بلند همراه با بیس قوی تولید کنند. بدنه اسپیکر از فلز ساخته شده و مقاوم در برابر رطوبت است که باعث می‌شود بتوانید از آن برای طولانی مدت در محیط‌های نمناک استفاده کنید.

درنظر داشته باشید که زمان این تخفیف محدود است و اگر تمایل به خرید آن دارید، بهتر است که همین‌الان اقدام به‌خرید کنید. پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه از جدیدترین تخفیفات سایت‌های بزرگ آگاه باشید، ما را همیشه دنبال کنید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *