لوازم‌خانگی برقی

این جارو شارژی قدرتمند 5.5 میلیون‌تومان تخفیف خورد + فرصت محدود

اگر به‌دنبال خرید یک جارو شارژی قدرتمند با قیمت مناسب هستید، همین‌الان مدل STARKY HSA252 را با %46 تخفیف خرید کنید.

فروشگاه اینترنتی دیجیکالا، امروز جارو شارژی فکر مدل STARKY HSA252 را با %46 تخفیف عرضه می‌کند. این جارو شارژر 12 میلیون‌تومان قیمت دارد که دیجیکالا آن‌را در شگفت‌انگیز امروز با قیمت 6 میلیون و 500 هزارتومان به‌فروش می‌رساند. اگر امروز این جارو شارژی را خریداری کنید، 5 میلیون و 500 هزارتومان سود خواهید کرد.

این مدل که بهترین محصول سال 2017 از دیدگاه Plus x awards است، به دو موتور پرقدرت مجهز است. جارو طراحی دسته‌ای دارد و به دسته‌های ارگونومیک مجهز است که باعث می‌شود جارو کشیدن با آن راحت باشد.

این مدل برای شارژ باید روی استند (داک شارژ) قرار بگیرد؛ درضمن شارژ جارو بصورت بی‌سیم انجام می‌شود. برای اینکه جارو بصورت کامل شارژ شود به 4 ساعت زمان نیاز دارید که بعد از آن می‌تواند زمان زیادی را شارژدهی داشته باشد.

از ویژگی‌های این جارو شارژی می‌توان به سری قابل‌تعویض، فیلتر قابل شستشو و قابلیت نصب روی دیوار اشاره کرد. درکل اگر به‌دنبال یک جارو شارژی پرقدرت هستید، همین‌الان ازطریق دکمه زیر اقدام به خرید این محصول با تخفیف ویژه کنید.

درنظر داشته‌باشید که زمان این تخفیف محدود است و اگر تمایل به خرید آن دارید، بهتر است که همین‌الان اقدام به‌خرید کنید. پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه از جدیدترین تخفیفات سایت‌های بزرگ آگاه باشید، ما را همیشه دنبال کنید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *