نرم افزار و اپلیکیشن

این ویژگی جذاب و کاربردی به برنامه جیمیل اضافه خواهد شد

براساس گزارشات منتشرشده، به‌نظر می‌رسد گوگل قصد دارد برنامه جیمیل خود را به ویژگی خلاصه‌سازی ایمیل مجهز کند.

یکی از ویژگی‌های کاربردی که توسط هوش‌مصنوعی مولد ایجاد شده، قابلیت خلاصه‌سازی مقالات، اسناد، ضبط‌های صوتی و تماس‌های تلفنی است که بسیار به‌درد بخور بوده و توانسته طرفداران بسیاری را بدست بیاورد. حالا گزارشی منتشرشده که نشان می‌دهد گوگل قصد دارد این ویژگی را برای برنامه جیمیل ارائه دهد.

در گزارشی که توسط اندرویداتوریتی منتشرشده آمده: گوگل آماده می‌شود تا دکمه «خلاصه این ایمیل» را در برنامه اندروید جیمیل راه‌اندازی کند. این ویژگی در نسخه 2024.03.31.621006929 برنامه جیمیل مشاهده و اولین‌بار توسط PiunikaWeb و کارشناس کد AssembleDebug گزارش شده است.

در ادامه می‌توانید اسکرین‌شات‌ گرفته‌شده از این ویژگی را مشاهده کنید که دکمه‌ای خلاصه‌سازی این ایمیل را زیر عنوان جیمیل اضافه کرده است.

اسکرین‌شات خلاصه‌سازی ایمیل در برنامه اندروید جیمیل

باتوجه به اهمیت موضوع، گوگل پیش‌تر این اجازه را به افرادی که از مجموعه Gemini for Workspace استفاده می‌کنند داده تا بتوانند خلاصه‌ای از ایمیل‌ها را تهیه کنند. بااین‌حال، گوگل در صفحه پشتیبانی خود گفته که این ویژگی فقط برای دسکتاپ در دسترس است و محدود به ایمیل‌هایی است که بیش‌از دو پاسخ دارند.

به‌هرحال، ویژگی خلاصه‌سازی ایمیل می‌تواند یک ویژگی مفید برای جیمیل باشد و امیدواریم که گوگل هرچه سریع‌تر این ویژگی را برای نسخه موبایل برنامه خود اعمال و آن‌را به یک ویژگی هوش‌مصنوعی روی دستگاه تبدیل کند.

نظرشما درباره ویژگی جدیدی که قرار است به برنامه جیمیل اضافه شود چیست؟ لطفاً نظرات خودتان را باما و سایر کاربران در میان بگذارید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید