شرایط فروش

شرایط فروش نقد و اقساط 2 محصول فونیکس ویژه سال 1403 اعلام شد

در ادامه می‌توانید اولین شرایط فروش نقد و اقساطی محصولات فونیکس درسال جدید را مطالعه کنید.

در تازه‌ترین طرح فروش، شرکت خودروسازی مدیران خودرو اعلام کرده که قصد دارد دو محصول تیگو 8 پرو +e و تیگو 8 پرو مکس IE را بصورت نقد و اقساط و با شرایط ویژه به‌فروش برساند.

گفتنی است که این طرح، ویژه متقاضیان طرح عادی و جایگزینی و گروهی است. متقاضیانی که قصد دارند دراین طرح فروش شرکت کنند، می‌توانند از امروز 14 فروردین‌ماه 1403 می‌توانند به‌نمایندگی‌های مجاز این گروه خودروساز مراجعه و مراحل ثبت‌نام و واریز وجه را طی کنند.

فضای کابین تیگو 8 پرو +e

شرایط فروش نقد و اقساط محصولات فونیکس

طبق جدولی که مدیران‌خودرو منتشر کرده است، متقاضیان تیگو 8 پرو e پلاس در صورتی که بخواهند در طرح عادی شرکت کنند، باید %60 قیمت خودرو را بعنوان پیش‌پرداخت واریز و در صورت تمایل به شرکت در طرح جایگزینی و گروهی، بایستی %50 بهای ماشین را بعنوان پیش‌پرداخت به حساب شرکت واریز کنند.

این درحالیست که متقاضیان طرح عادی تیگو 8 پرو مکس IE باید %75 قیمت خودرو و مشتریان طرح جایگزینی و گروهی بایستی %65 مبلغ کل را بعنوان پیش‌پرداخت به حساب شرکت واریز نمایند.

اقساط بصورت لیزینگی از منبع بانک صادرات تأمین و خودرو موردنظر 90 روز کاری بعداز تکمیل ثبت‌نام و واریز پیش‌پرداخت، تحویل مشتریان می‌شود. در ادامه می‌توانید جدول شرایط فروش محصولات فونیکس ویژه سال جدید را مشاهده کنید:

نوع خودروفروشپیش پرداخت (درصد)لیزینگ/بانکموعدتحویل
عادیجایگزینی و گروهیصادرات90روزکاری
تیگو 8 پرو e+نقد و اقساط6050صادرات90 روز کاری
تیگو 8 پرو مکس IEنقد و اقساط7565صادرات90 روز کاری

مشخصات فنی تیگو 8 پرو ای پلاس

برای این مدل از یک موتور بنزینی 1.5 لیتری توربو با 153 اسب‌بخار قدرت و 230 نیوتن‌متر گشتاور استفاده‌شده که مصرف سوخت آن برای هر 100 کیلومتر، 6.5 لیتر است.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *