به‌روزرسانیموبایل

اولین آپدیت نرم‌افزاری برای پیکسل 8a گوگل منتشر شد

گوگل در کمتر از 24 ساعت، اولین آپدیت نرم‌افزاری پیکسل 8a گوگل را منتشر کرد.

شب گذشته در هیاهوی مراسم Google I/O، گوگل اولین به‌روزرسانی نرم‌افزاری را برای پیکسل 8a منتشر کرد. این آپدیت که 190 مگابایت حجم دارد، ویژگی‌های امنیتی و پیشرفت‌های قابل انتظاری را برای جدیدترین میان‌رده گوگل ارائه می‌دهد.

طبق گزارش اندرویداتوریتی، گوگل با این آپدیت جدید سطح امنیت پیکسل 8a را به وصله امنیتی می 2024 ارتقاء داد تا دستگاه بتواند در برابر جدیدترین آسیب‌پذیری‌ها مقاومت داشته باشد. علاوه‌بر امنیت، گوگل ویژگی تولیدکننده تصویر‌ پس‌زمینه مبتنی‌بر هوش‌مصنوعی را هم برای پیکسل 8a منتشر کرده است.

ویژگی تولیدکننده تصویر زمینه مبتنی‌بر هوش‌مصنوعی سال گذشته در مراسم Google I/O معرفی و در پاییز بصورت انحصاری برای سری پیکسل 8 منتشر شد. این ویژگی که از هوش‌مصنوعی برای خلق تصاویر پس‌زمینه منحصربه‌فرد براساس مضامین و کلمات‌کلیدی استفاده می‌کند، در ابتدا قرار بود بصورت انحصاری در اختیار سری پیکسل 8 قرار بگیرد؛ اما گوگل مدتی بعد نسخه سفارشی‌شده آن‌را در اختیار سری گلکسی S24 سامسونگ قرار داد و حالا هم آن‌را برای گوشی میان‌رده پیکسل 8a منتشر کرده است.

گوگل علاوه‌بر انتشار یک ویژگی دستگاه پرچمدار برای یک مدل میان‌رده و قول 7 سال آپدیت نرم‌افزاری، می‌خواهد تا فاصله مدل‌های میان‌رده با پرچمدار را کاهش دهد. نظرشما دراین‌باره چیست؟ لطفاً دیدگاه خودتان را باما و سایر کاربران به‌اشتراک بگذارید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید