موبایل

حافظه و رنگ‌های سری پورا 70 هواوی فاش شد

در ادامه می‌توانید برخی از مشخصات حافظه و گزینه‌های رنگ مدل‌های سری پورا 70 را مشاهده کنید.

اوایل امروز بود که خبری با مضمون معرفی سری پورا هواوی منتشر کردیم. دراین خبر هم گفتیم که هواوی قرار است سری “Pura” را جایگزین سری P کند. درحالیکه هواوی تاکنون چیز زیادی درباره سری جدید نگفته، اما به‌تازگی اطلاعاتی فاش شده‌اند که می‌توانند ما را با حدودی با مشخصات و رنگ‌های این سری آشنا کنند.

همانطور که در خبر قبلی هم گفتیم، سری پورا از چهار عضو پورا 70، پورا 70 پرو، پورا 70 پرو پلاس و پورا 70 اولترا تشکیل می‌شود.

پست شبکه‌اجتماعی DCS

به‌گزارش گیزموچاینا، به‌تازگی پستی توسط DCS در شبکه‌اجتماعی ویبو منتشرشده که برخی از مشخصات حافظه و رنگ‌های هر سری را فاش می‌کند. در ادامه می‌توانید مشخصات و رنگ‌های هر مدل از سری پورا را مشاهده کنید:

  • پورا 70: با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی، در رنگ‌های آبی‌کریستالی، مشکی، سفید برقی و رز قرمز عرضه می‌شود.
  • پورا 70 پرو: این مدل دارای 512 گیگابایت و 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی خواهد بود که در رنگ‌های سفید برفی، بنفش و مشکی عرضه خواهد شد.
  • پورا 70 پرو پلاس: برای مدل پرو پلاس می‌توانید 16 گیگابایت رم همراه با 512 گیگابایت و 1 ترابایت حافظه داخلی را انتظار داشته باشید که در رنگ‌های نقره‌ای روشن، سفید رشته‌ای و مشکی فانتوم عرضه می‌شود. دراین گزارش همچنین به یک نسخه “Lezhen” نیز اشاره شده، اما جزئیاتی درباره مشخصات یا طراحی آن ارائه نشده است.
  • پورا 70 اولترا: گفته می‌شود آخرین مدل این سری با 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی با پوشش سفید سرامیکی و مشکی سرامیکی عرضه می‌شود.

دراین گزارش همچنین گفته‌شده که سری پورا 70 از طریق کانال‌های آفلاین در دسترس هستند و امکانش پیش‌سفارش آن‌ها مهیا شده است.

جزیره دوربین مثلثی شکل سری پورا 70

اگرچه چیز زیادی درباره این سری نمی‌دانیم، اما ویدئو رسمی معرفی هواوی به‌ما اجازه می‌دهد نگاهی به پنل پشتی این دستگاه داشته باشیم. آنطور که در ویدئو مشخص است و طبق افشاهای گذشته، سری پورا 70 از یک جزیره دوربین مثلثی شکل استفاده می‌کند که مجموعه‌ای از یک دوربین بزرگ، دو دوربین کوچک و یک فلاش LED را در خود جای داده است.

از آنجاییکه احتمال می‌رود زمان رونمایی رسمی از این سری نزدیک باشد، انتظار داریم که به‌زودی جزئیات بیشتری در مورد مشخصات، قیمت و در دسترس بودن سری Pura 70 منتشر شود.

نظرشما درباره سری جدید Pura 70 چیست؟ به‌نظر شما می‌توانند جای خود را در بازار باز کنند؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *