نرم افزار و اپلیکیشن

طراحی جدید برنامه مخاطبین گوگل، افزودن مخاطبین را آسان‌تر و بصری‌تر می‌کند

طراحی جدید برنامه مخاطبین گوگل، ایجاد و ویرایش مخاطب را آسان‌تر می‌کند.

طبق گزارش منتشرشده، گوگل مشغول طراحی مجدد برنامه مخاطبین Google Contacts است که قرار است افزودن و ویرایش مخاطبین را آسان‌تر کند. طراحی جدید در آخرین نسخه (4.30.50.628193927) مشاهده شده و گوگل هنوز آن‌را برای همه عموم منتشر نکرده است.

طبق گزارش اندرویداتوریتی، در طراحی جدید عملیات ویرایش و ایجاد مخاطب بسیار ساده‌تر از قبل خواهد شد. در طراحی جدید، بجای اینکه با لیستی طولانی از فیلدها روبه‌رو شوید، تنها با 4 فیلد ضروری و دکمه‌هایی برای پُر کردن سایر اطلاعات مواجه خواهید شد.

زمانیکه وارد صفحه مدیریت مخاطب می‌شوید، شما با چهار فیلد نام، نام‌خانوادگی، شرکت و شماره‌تماس مواجه می‌شوید. در ادامه اگر بخواهید اطلاعات دیگری را هم اضافه کنید، باید از دکمه‌های افزودن ایمیل، تاریخ تولد، آدرس و برچسب استفاده کنید.

درطراحی جدید، تمرکز ویژه‌ای روی قسمت «یادداشت‌ها» شده است؛ دراین قسمت می‌توانید اطلاعات کامل‌تری را درباره مخاطب خود وارد کنید. بخش دیگری که در طراحی جدید مورد توجه قرار گرفته، دکمه جدید “مورد علاقه” است که در بالای صفحه قرار دارد. بااستفاده از این دکمه، کاربر می‌تواند مخاطب را بعنوان مخاطب مورد علاقه خود علامت‌گذاری کند.

چنانچه بخواهید اطلاعات اضافه‌تری را اضافه کنید که برای آن فیلد یا دکمه‌ای تعریف نشده است، باید از دکمه “افزودن فیلد” استفاده کنید. گوگل هنوز این طراحی تازه را بصورت عمومی منتشر نکرده است؛ احتمالاً خیلی زود آن‌را بصورت عمومی برای همه کاربران از طریق گوگل‌پلی منتشر خواهد کرد.

نظرشما درباره طراحی جدید برنامه مخاطبین چیست؟ لطفاً نظرات خودتان را باما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *