موبایل

قیمت پیکسل 8a گوگل فاش شد

طبق گزارش منتشرشده، پیکسل 8a جدید قیمتی بالاتر از پیکسل 7a خواهد داشت.

الان چند وقتی است که شایعات و افشاگری‌هایی درباره گوشی میان‌رده گوگل (پیکسل 8a) منتشر می‌شود. دراین مدت رندرهای این گوشی جدید منتشر شدند و حتی گوگل بصورت تصادفی طرح این دستگاه را در یک تبلیغ رسمی Google Fi فاش کرد. ما تقریباً طراحی این مدل آشنایی داریم، اما نکته‌ای که درباره Google Pixel 8a مبهم بود، قیمت آن بود که به‌نظر می‌رسد آن‌هم فاش شده است.

طبق گزارش گیزموچاینا، قیمت این موبایل در یک خرده‌فروشی کانادایی اعلام شده است؛ طبق گزارش، قیمت دو نسخه پیکسل 8a در این فروشگاه کانادایی به شرح زیر می‌باشد:

  • نسخه 128 گیگابایتی: 708.99 دلار کانادا
  • نسخه 256 گیگابایتی: 792.99 دلار کانادا

درسال گذشته نسخه 128 گیگابایتی پیکسل 7a با قیمت 599 دلار عرضه شد که نشان می‌دهد پیکسل 8a نسبت‌به نسل قبل خود حدوداً %10 گران‌تر خواهد بود.

مشخصات پیکسل 8a

تاکنون گزارش‌هایی زیادی منتشرشده‌اند و مشخصات این دستگاه جدید گوگل را فاش کرده‌اند. اگر بخواهیم بصورت کلی پیکسل 8a را توصیف کنیم، باید اینطور بگوییم که:

  • طراحی: گوشه‌های گردی دارد و دوربین ویزور آن برآمدگی دارد. این دستگاه در رنگ‌های ابسیدین، چینی، خلیجی و نعنایی عرضه خواهد شد.
  • نمایشگر: پیکسل 8a اولین دستگاهی از سری A گوگل خواهد بود که از نرخ رفرش 120 هرتز برای دستگاه خود استفاده می‌کند؛ همچنین گفته می‌شود که این دستگاه به یک نمایشگر 6.1 اینچی اولد با حداکثر روشنایی 1400 نیت مجهز خواهد بود.
  • پردازنده: وظیفه پردازش داده و تأمین قدرت دستگاه برعهده چیپست تنسور G3 آندرکلاک‌شده گوگل خواهد بود که با 8 گیگابایت رم و تراشه امنیتی Titan M جفت می‌شود.
  • دوربین: انتظار می‌رود گوگل برای این مدل از همان سنسورهای پیکسل 7a (سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، سنسور اولتراواید 13 مگاپیکسلی و سنسور 13 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی) استفاده کند. بااین‌حال، گفته می‌شود که احتمالاً از برخی از ویژگی‌های جدید دوربین پیکسل 8 مانند Best Take و Magic Eraser بهره خواهد برد.
  • باتری: تأمین انرژی دستگاه را باتری بزرگتر 4500 میلی‌آمپری برعهده خواهد گرفت که از شارژ سریع سیمی 27 واتی و شارژ بی‌سیم 7.5 واتی پشتیبانی می‌کند. گفته می‌شود این مدل از بزرگترین باتری استفاده‌شده در سری a استفاده می‌کند.
رنگ‌بندی پیکسل 8a

این‌ها تمام مشخصاتی است که تاکنون درباره پیکسل 8a منتشرشده‌اند. انتظار داریم در آینده جزئیات بیشتری درباره این تلفن جذاب بشنویم. نظرشما درباره گوشی پیکسل 8a گوگل چیست؟ لطفاً نظرات خودتان را باما و سایر کاربران در میان بگذارید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *