نرم افزار و اپلیکیشن

این ویژگی‌های مبتنی‌بر هوش‌مصنوعی به‌زودی برای گوگل‌میت عرضه می‌شوند

ویژگی‌های جدید مبتنی‌بر هوش‌مصنوعی با قیمت ماهانه 10 دلار در اختیار کاربران Workspace قرار می‌گیرند.

طبق گزارش جدید، گوگل درحال‌کار برروی دو ویژگی بسیار کاربردی برای گوگل میت است که گفته می‌شود در اختیار کاربران Workspace گوگل قرار می‌گیرد.

به‌گزارش اندرویداتوریتی، گوگل می‌خواهد دو ویژگی «یادداشت‌برداری برای من» و «ترجمه تماس بلادرنگ» مبتنی‌بر هوش‌مصنوعی را برای گوگل‌میت معرفی کند.

یادداشت‌برداری برای من

یادداشت‌برداری برای من: این ویژگی می‌تواند مکالمات و تماس‌های ویدئویی شما را رونویسی کند و در آخر آن‌را به‌شما ارائه دهد. اگرچه گفته می‌شود از دقت بالایی برخوردار است، اما نمی‌توان بی‌عیب‌ نبودنش را انکار کرد.

ترجمه بلادرنگ تماس در گوگل میت

ترجمه تماس بلادرنگ: گوگل ادعا می‌کند که این ویژگی در طول تماس‌های میت، می‌تواند زیرنویس‌ها را بطور یکپارچه شناسایی و ترجمه کند. گفته می‌شود این ویژگی درحال‌حاضر از 69 زبان زنده دنیا پشتیبانی می‌کند و گوگل بسیار امیدوار است که به‌کمک این ویژگی بتواند موانع زبانی را برای کاربران گوگل‌میت برطرف کرده و ارتباط جهانی را بین کاربران گسترش دهد.

تصاویری که گوگل از دموهای این ویژگی‌ها منتشر کرده، بسیار چشمگیر به‌نظر می‌رسند اما باید دید در واقعیت چگونه عمل خواهند کرد. دانشگاه پیردین درحال آزمایش این ابزارها به‌همراه ویژگی‌های جمینی برای حساب کسب‌وکار (Workspace) گوگل است؛ جاناتان سی “مدیر ارشد فناوری دانشگاه پیردین” می‌گوید: «تغییر در گوگل میت می‌تواند تغییر بزرگی در گسترش ارزش سهام و دسترسی ایجاد کند.»

ویژگی‌های جدید مبتنی‌بر هوش‌مصنوعی برای اکثر برنامه‌های Workspace گوگل از طریق افزونه AI Meetings and Messaging با قیمت 10 دلار ماهانه برای هر کاربر در دسترس خواهد بود. نظرشما درباره ویژگی‌های جدید گوگل میت چیست؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *