موبایل

احتمالاً این‌ها اولین تصاویر واقعی پیکسل 9 پرو گوگل خواهند بود

به‌تازگی تصاویری واقعی از پیکسل 9 پرو گوگل منتشرشده که در ادامه می‌توانید آن‌ها را تماشا کنید.

انتظار می‌رود که گوگل اواخر سال جاری از سری پیکسل 9 خود رونمایی کند. طبق گزارش‌های منتشرشده، این سری باید از سه مدل پیکسل 9، پیکسل 9 پرو و پیکسل 9 پرو XL تشکیل شود. در ادامه می‌خواهیم نگاهی به تصاویر پیکسل 9 پرو از این سری بیندازیم.

تصویر فاش‌شده از پیکسل 9 پرو

طبق گزارش اندرویداتوریتی، این تصاویر توسط وب‌سایت روسی Rozetked منتشرشده‌اند که به‌ما اجازه می‌دهند نگاهی به پرچمداران بعدی گوگل داشته باشیم. در اولین تصویر، پیکسل 9 پرو با آیفون 14 پرو مقایسه شده و همانطور که مشخص است، پرچمدار گوگل با نمایشگر 6.1 اینچی، کوچکتر از پرچمدار سال گذشته اپل با 6.7 اینچ صفحه‌نمایش می‌باشد.

تنظیمات دوربین سه‌گانه این دستگاه هم گویای این هستند که تصویر مذکور متعلق به پیکسل 9 پرو می‌باشد و مربوط‌به پیکسل 9 یا پیکسل 9 پرو XL نمی‌شود.

گفته می‌شود این مدل دارای اسم رمز «caiman» می‌باشد که مربوط‌به پیکسل 9 پرو است. مدلی که تصویر آن منتشرشده، دارای 16 گیگابایت رم LPDDR5 و 128 گیگابایت حافظه UFS نامشخص از سامسونگ می‌باشد. درنظر داشته باشید که پیکسل 8 پرو دارای حداکثر 12 گیگابایت رم بود.

این منبع همچنین تصویر پیکسل 9 پرو از همه جهات را منتشر کرده که به‌ما اجازه می‌دهد به کناره‌های دستگاه هم نگاه کنیم. لبه‌‌های خمیده‌ای دارد و در بالای دستگاه یک بریدگی مشاهده می‌شود که گفته می‌شود مربوط‌به آنتن mmWave می‌باشد. ما در نسخه پیکسل 8 پرو هم شاهد این بریدگی بودیم.

اگرچه تصاویر فاش‌شده با رندرهایی که تاکنون منتشرشده‌اند تا حد زیادی مطابقت دارند، اما این احتمال وجود دارد که همه‌چیز تغییر کند؛ چراکه هنوز ماه‌ها تا عرضه سری پیکسل 9 فاصله داریم. بنابراین تازمانیکه گوگل برای تولید انبوه گوشی آماده می‌شود، می‌تواند برخی از جزئیات تغییر کنند.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *