گجت

این ویژگی کاربردی بطور ناگهانی از پیکسل واچ ناپدید شد

ویژگی نمایش اعلان تکمیل شارژ باتری پیکسل واچ بصورت ناگهانی حذف شد.

نوامبر 2023 بود که گوگل ویژگی را برای پیکسل واچ و پیکسل واچ 2 منتشر کرد. این ویژگی به کاربران از طریق اعلان اعلام می‌کرد که شارژ باتری آن‌ها تکمیل شده است. اما به‌نظر می‌رسد که گوگل این ویژگی را حذف کرده است.

طبق گزارش اندرویداتوریتی، برخی از دارندگان پیکسل واچ و پیکسل واچ 2 اعلام کرده‌اند که اعلان شارژ باتری را دریافت نکرده‌اند؛ حتی یکی از نویسندگان اندرویداتوریتی هم گفته که چند هفته‌ای است که اعلانی برای شارژ باتری ساعت‌هوشمند خود دریافت نکرده است.

با نگاهی به صفحه انجمن گوگل، متوجه می‌شویم که بسیاری از کاربران و دارندگان ساعت‌های‌هوشمند این مشکل را دارند و از ناپدید شدن این ویژگی ابراز نارضایتی کرده‌اند.

گفته می‌شود این ویژگی بعد از نصب آپدیت فوریه غیرفعال شده و هنوز مشخص نیست که چرا گوگل ویژگی‌را که کاربران به آن علاقه داشتند را حذف کرده است. گوگل تاکنون هیچ واکنشی نسبت‌به این اخبار نشان نداده و هنوز دلیل خود را برای غیرفعال کردن ویژگی اعلان شارژ باتری پیکسل واچ مطرح نکرده است.

برخی معتقد هستند که این ویژگی درحالت آزمایشی قرار داشته و گوگل مشکلاتی در آن مشاهده کرده و آن را موقتاً غیرفعال کرده تا بتواند نواقص آن‌را برطرف کند. بااین‌حال، فعلاً باید صبر کنیم و ببینیم که گوگل در پاسخ به این نارضایتی چه واکنشی نشان می‌دهد.

آیا شماهم متوجه غیرفعال‌شدن این ویژگی در پیکسل واچ خود شده‌اید؟ لطفاً نظرات خودتان را باما و سایر کاربران در میان بگذارید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید