ریپورتاژ آگهی

چگونه شماره های آگهی های سایت دیوار را استخراج کنیم؟

این روزها صاحبین کسب و کارها برای تبلیغات محصولات و خدماتشان از روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند؛ تبلیغات از طریق تماس تلفنی، ارسال پیامک، ارسال پیام در تلگرام یا واتساپ از متداول‌ترین روش‌های تبلیغاتی هستند که نیاز به بانک شماره مخاطب دارند اما این شماره‌ها را چگونه می‌توان تهیه کرد؟ شاید اولین و راحت‌ترین اقدامی که برای تهیه شماره مخاطبین به ذهنتان می‌رسد خرید بانک‌ شماره آماده باشد اما این کار، به دلایل متعددی که در ادامه این مقاله به آنها خواهیم پرداخت، اصلاً مورد توصیه ما نیست و در عوض استخراج شماره از دیوار را به شما توصیه می‌کنیم. در این مقاله به شما توضیح خواهیم داد که چرا به نظر ما این کار بهترین روش برای تهیه بانک شماره است.

دیوار چیست؟
دیوار چیست؟

معرفی سایت دیوار

سایت دیوار محلی است که افراد مختلف می‌توانند آگهی‌های خود را در زمینه‌های مختلف آنجا قرار دهند. از آنجا که این افراد شماره تماس فعال و واقعی خود را در زیر هر آگهی درج می‌کنند تا خریداران بتوانند با موفقیت با آنها ارتباط برقرار کنند؛ لذا سایت دیوار منبع خوبی برای استخراج شماره‌‌های به روز محسوب می‌شود.

مزایای استخراج شماره از سایت دیوار نسبت به خرید بانک شماره آماده

برای استخراج شماره از سایت دیوار کافیست با شماره موبایل خود در سایت لاگین کنید، وارد فیلتر موردنظرتان در سایت شوید و شماره موبایل آگهی گذاران را از هر آگهی استخراج نمایید. برای خرید بانک شماره کافیست وارد سایت‌های فروش بانک شماره شوید و مجموعه موردنظر خود را با تعداد دلخواه شماره و زمینه کاری و شهر موردنظرتان خریداری کنید. اما این دو روش چه مزایا و معایبی دارند؟

  1. با خرید بانک‌ شماره مطمئن نیستید شماره‌هایی که در اختیارتان قرار داده می‌شود همگی فعال و به‌روز باشند؛ مثلاً خیلی از این شماره‌ها ممکن است دیگر مورد استفاده صاحبینشان نبوده و خاموش باشند اما افراد شماره تماس فعال و واقعی خود را در زیر هر آگهی سایت دیوار درج می‌کنند تا خریداران بتوانند با موفقیت با آنها ارتباط برقرار کنند و شما با استخراج این شماره‌ها به مجوعه‌ای از شماره‌های فعال و به‌روز دسترسی خواهید داشت.
  2. از آنجایی که بانک شماره به صورت آماده در سایت قرار دارند بارها و بارها به فروش می‌رسند و در اختیار تعداد زیادی از خریداران قرار می‌گیرند. در نتیجه شماره‌های موجود در بانک‌‌ شماره به دفعات هدف تبلیغات از سوی کسب و کارهای مختلف قرار می‌گیرند. این افراد احتمالاً آن قدر از دیدن تبلیغات به ستوه آمده‌اند که با مشاهده هر تبلیغ جدید روی گوشی‌شان، فرستنده را بلاک می‌کنند و به پیام تبلیغاتی‌اش هم هیچ توجهی نشان نمی‌دهند.

اما وقتی شما خودتان شماره‌ها را از سایت دیوار استخراج می‌کنید این شماره‌ها تنها دراختیار شما قررا دارند و هدف تبلیغات از جانب دیگر کسب و کارها قرار نگرفته‌اند؛ لذا مشاهده پیام تبلیغاتی شما برای آنها جذابیت اولیه را دارد و به پیام شما توجه ویژه نشان خواهند داد.

  • همانطور که می‌دانید تبلیغات زمانی نتیجه‌بخش است که به صورت مستمر و در مقیاس انبوه انجام شود. با خریداری بانک شماره، شما تعداد مشخصی شماره در اختیار خواهید داشت و پس از تکمیل ارسال به این شماره‌ها باید نسبت به خرید بانک شماره‌ای جدید اقدام نمایید تا بتوانید تبلیغات خود را ادامه دهید.

اگر بخواهید هر بار بانک شماره جدیدی خریداری کنید و از این طریق کمپین تبلیغاتی خود را ادامه دهید هزینه‌ای دوچندان برایتان به دنبال خواهد داشت که برایتان مقرون بصرفه نخواهد بود.

  • دسته‌بندی‌های موضوعی که فروشندگان بانک شماره ارائه می‌دهند چندان دقیق نیست؛ لذا هیچ بعید نیست صاحبین این شماره‌ها  هیچ علاقه یا نیازی به نوع محصولات و خدمات شما نداشته باشند و به همین دلیل شما را بلاک کنند یا اصلاً به پیامتان توجهی نشان ندهند و بدین ترتیب هزینه‌ای که بابت تبلیغ صرف کرده‌اید به هدر خواهد رفت.

فیلترهای دقیقی موجود در سایت دیوار به شما کمک می‌کند تا به صورت هدفمندترین شماره مخاطبین هدف خود را استخراج کنید و تبلیغات نتیجه بخشی را تجربه کنید.

محدودیت در استخراج از سایت دیوار

درست است که سایت دیوار مرجع مناسبی برای استخراج شماره‌های به‌روز، فعال و روشن است اما سایت دیوار یک محدودیت در استخراج شماره از سایت اعمال می‌کند؛ یعنی هر حساب کاربری (هر خط) روزانه می‌تواند تا 200 شماره را مشاهده و استخراج کند.

البته که این رقم بسیار کم است و برای اینکه تبلیغات موثری داشته باشید باید آن را در مقیاس انبوه انجام دهید؛ لذا برای عبور از این محدودیت به شما پیشنهاد می‌کنیم از چندین خط برای ورود به سایت دیوار و استخراج شماره از سایت دیوار استفاده کنید. مثلا اگر از 5 خط برای ورود به سایت دیوار استفاده  نمایید می‌توانید در روز تا 1000 شما به دست بیاورید که تعداد برای تبلیغات روزانه قابل توجهی است.

شاید با خود فکر کنید استخراج روزانه این تعداد شماره از سایت دیوار به صورت دستی در عمل ناممکن است. خوشبختانه ابزارهایی (ربات‌ها و نرم‌افزارهایی) وجود دارند که کل این پروسه را به صورت اتوماتیک برای شما انجام می دهند.

معرفی ربات استخراج از سایت دیوار

ربات استخراج از سایت دیوار کل پروسه استخراج شماره از دیوار را به صورت اتوماتیک و بدون دخالت انسانی برای شما انجام می‌دهد. کافیست خطوط خود را در اختیار ربات قرار دهید تا پروفایل‌هایی در سایت دیوار برای شما ایجاد کند. سپس تعداد آگهی‌هایی که می‌خواهید ربات بررسی کند و لینک دسته بندی موردنظر خود را به ربات می‌دهید، شما حتی می‌توانید برای ربات تعیین کنید که همه اطلاعات آگهی از جمله تصاویر موجود را استخراج کند یا فقط شماره آگهی گذاران را.

با اجرای نرم افزار، خود ربات به صورت خودکار وارد تک تک آگهی‌های موجود در آن دسته بندی می‌شود، اطلاعات را از آن آگهی استخراج می‌کند و خودکار پروفایل‌های شما را عوض می‌کند و تعداد مشخصی شماره را با هر پروفایل استخراج کرده و همه آنها را در فایل اکسل خروجی ثبت می‌کند و در اختیار شما می‌گذارد.

استفاده از این ربات‌ مزایای بیشماری دارد؛ از جمله اینکه با تهیه این ربات‌ شما فقط 1 بار برای خرید ربات هزینه می‌کنید و سپس با کمک ربات، به هر تعداد که بخواهید بدون پرداخت هیچ هزینه اضافی شماره استخراج می‌کنید و دیگر لازم نیست برای هربار استخراج شماره، پولی بپردازید. از بهترین نمونه‌های این نرم‌افزار، ربات استخراج از دیوار کاربر مجازی است. این ربات کاری از شرکت بهسازان مجازی، پیشرو در طراحی و ساخت ربات‌های نرم‌افزاری است. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این ربات به سایت کاربر مجازی (v-user.com) مراجعه نمایید.

سفارش بانک شماره اختصاصی
سفارش بانک شماره اختصاصی

سفارش بانک شماره اختصاصی

شاید تمایل دارید از تمام مزایای ربات استخراج کننده بهره‌مند شوید بدون اینکه درگیر کار با این نرم‌افزارها شوید. در این صورت، سایت‌هایی هستند که بانک شماره را به صورت آماده برای فروش ندارند؛ بلکه بنا به سفارش شما، شماره‌ها را با استفاده از همین ربات‌ها از سایت‌ دیوار استخراج کرده، بانک شماره را آماده نموده و در اختیارتان قرار خواهند داد. کافیست شما در این سایت‌ها ثبت سفارش کنید تا بنا به زمینه کاری، شهر و تعداد مدنظرتان، شماره‌های جدید و به‌روز استخراج شوند و در اختیار شما قرار گیرند.

مزایای استفاده از بانک شماره اختصاصی این است که زمینه کاری و محل جغرافیایی موردنظرتان را به دقت مشخص می‌کنید، مطمئن هستید چون شماره‌های در دسترس شما از سایت‌های آگهی استخراج شده‌اند همگی روشن، فعال، به‌روز و دست اول می‌باشند و بارها قبل از شما هدف تبلیغات سایرین قرار نگرفته‌اند.

یکی از محبوب‌ترین سایت هایی که خدمات بانک شماره اختصاصی ارائه می‌دهد سایت کاربر مجازی (v-user.com) است.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی رایااستور در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *