موبایل

ویوو ایکس100 اولترا یک دوربین حرفه ای خواهد بود که می تواند تماس برقرار کند

گوشی‌هوشمند جدید ویوو اساساً می‌تواند یک دوربین حرفه‌ای در قامت یک تلفن‌همراه باشد.

تلفن هوشمند ویوو X100 پرو درحال‌حاضر یک دوربین عکاسی شگفت‌انگیز دارد و جزء بهترین مدل‌های عرضه‌شده در چندماه گذشته می‌باشد. اما به‌نظر می‌رسد این شرکت به‌این مدل راضی نیست و قصد دارد مدلی قدرتمندتر بسازد.

به‌گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، هوانگ تائو “معاون رئیس بخش محصول ویوو” اعلام کرده که این شرکت درحال‌حاضر مشغول کار برروی گوشی‌هوشمند جدیدی است که یکی از بهترین دوربین‌های گوشی‌های هوشمند را در اختیار خواهد داشت. هوانگ تائو درباره این مدل جدید می‌گوید: “دوربین حرفه‌ای است که می‌تواند تماس برقرار کند“.

گفته می‌شود این مدل جدید ویوو X100 اولترا نام خواهد داشت که این روزها در شبکه‌اجتماعی ویبو با اسم رمز Thanos صحبت‌های زیادی از آن می‌شود. مدیر ویوو در این شبکه‌اجتماعی اعلام کرده که ویوو ایکس100 اولترا به‌زودی وارد بازار می‌شود و شایعات هم از عرضه آن در ماه آینده خبر می‌دهند.

متن پیام هوانگ تائو در شبکه‌اجتماعی ویبو

ویوو پیش‌تر ثابت کرده که در ساخت تلفن‌های‌هوشمند با دوربین‌های حرفه‌ای از مهارت بالایی برخوردار است. ما مشتاقانه منتظریم ببینیم گوشی جدید ویوو چه عملکردی از خود نشان می‌دهد.

مشخصات شایعه‌شده ویوو ایکس100 اولترا

براساس شایعه‌های منتشرشده، تلفن جدید ویوو ایکس100 اولترا که حدس زده می‌شود ماه آینده وارد بازار شود دارای مشخصات زیر خواهد بود:

  • نمایشگر: دارای یک صفحه‌نمایش E7 AMOLED با وضوح +Quad HD و نرخ رفرش 120 هرتز خواهد بود.
  • پردازنده: قدرت دستگاه را تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 تأمین خواهد کرد.
  • دوربین: این مدل دارای لنز اصلی 50 مگاپیکسلی (Lytia LYT-900 سونی)، دوربین فوق‌عریض، لنز تله‌فوتو و لنز تله‌فوتو پریسکوپ 200 مگاپیکسلی با فاصله کانونی 100 میلیمتر برای زوم اپتیکال 4.3 برابر و زوم دیجیتال 200 برابری خواهد بود.
  • گفته می‌شود این مدل از اتصال ماهواره‌ای هم پشتیبانی می‌کند.

اینطور که به‌نظر می‌رسد چندهفته‌ای تا عرضه ویوو ایکس100 اولترا فاصله داریم و می‌توانیم دراین مدت هم شاهد فاش‌شدن برخی از مشخصات این مدل جدید باشیم. نظرشما درباره گوشی‌های ویوو چیست؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید