موبایلبه‌روزرسانی

با این آپدیت مشکلات شبکه تلفن‌های پیکسل رفع می‌شود

گوگل در نهایت مشکل تماس‌های از دست رفته و پیام‌های متنی را در گوشی‌های پیکسل رفع کرد.

کاربران تلفن‌های پیکسل می‌توانند منتظر آپدیت دوم ماه آوریل باشند. این آپدیت با هدف رفع مشکل شبکه و اتصال منتشرشده است. گوگل این آپدیت را اواخر هفته گذشته برای دستگاه‌های سری پیکسل 8 و سری پیکسل 7 در وریزون منتشر کرد.

به‌گزارش اندرویداتوریتی، چند هفته پیش، گزارش‌هایی منتشرشد که در آن کاربران سری‌های پیکسل 7 و پیکسل 8 گوگل از مشکلات شبکه بعد از به‌روزرسانی مارس 2024 شکایت داشتند. کاربران اعلام کردند که بعد از آپدیت مارس 2024، تماس‌های دریافتی را از دست می‌دهند و پیام‌های متنی بصورت یکجا در طول روز برای آن‌ها ارسال می‌شوند.

گوگل خود این موضوع را تأیید کرده و در ایمیل‌هایی به کاربران آسیب‌دیده اعلام کرده مشکلات شبکه و اتصال را تأیید می‌کند و به‌زودی آن‌را رفع خواهد کرد.

حالا گوگل برای اینکه این مشکلات را رفع کند، دومین آپدیت آوریل را منتشر کرده که گفته می‌شود بازهم وصله امنیتی ماه همراه آن ارائه می‌شود. آپدیت جدید دارای شماره نرم‌افزار AP1A.240405.002.B1 می‌باشد.

گوگل در ایمیل‌هایی که برای کاربران ارسال کرده، اعلام کرده که این آپدیت جدید مشکلات شبکه و اتصال را رفع می‌کند و به‌زودی برای تمام مناطق در سراسر جهان منتشر خواهد شد. کاربران وریزون که پیش‌تر آپدیت دوم آوریل را دریافت و نصب کرده‌اند گفته‌اند که مشکلات شبکه آن‌ها بصورت کامل رفع شده و بعد از آپدیت دیگر مشکلی را مشاهده نکرده‌اند.

آیا شماهم این مشکل را داشته‌اید؟ آیا آپدیت جدید را دریافت و نصب کرده‌اید؟ لطفاً تجربه خودتان را باما و سایر کاربران در میان بگذارید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *