شیائومی باگ آزاردهنده HyperOS 3.0 را برطرف کرد
شیائومی مشکل کرش اپلیکیشن Theme در HyperOS را رفع کرد؛ والپیپرها و شخصیسازی دوباره فعال شدند.

- شیائومی اعلام کرد مشکل کرش شدن اپلیکیشن Theme در HyperOS 3.0 برطرف شده است. این باگ باعث میشد گوشیهای سری شیائومی 17 و برخی مدلهای ردمی هنگام تغییر والپیپر یا اعمال تم جدید ریستارت شوند. بهروزرسانی تازه علاوه بر رفع این مشکل، باگهای دیگری مانند نمایش زمان روی لاکاسکرین، آمار مصرف صفحه و اختلال NFC را نیز اصلاح کرده است. انجمن Xiaomi Community تأیید کرده که پس از آپدیت، هیچ گزارش تازهای از کرش اپلیکیشن Theme دریافت نشده است.
شیائومیتایم گزارش داد که شیائومی پس از چند هفته شکایت کاربران، سرانجام مشکل کرش شدن اپلیکیشن Theme Store در سیستمعامل HyperOS 3.0 را برطرف کرده است.
این باگ باعث میشد گوشیهای سری شیائومی 17 و برخی مدلهای ردمی هنگام تغییر والپیپر یا اعمال تم جدید دچار کرش شوند و قابلیتهای شخصیسازی مانند تغییر آیکونها و ویجتها از کار بیفتد.
جزئیات رفع باگ و واکنش کاربران
این مشکل در نسخههای HyperOS 3.0.30.0 و HyperOS 3.0.32.0 بهطور گسترده گزارش شده بود. کاربران گوشیهای شیائومی 17 پرو و شیائومی 17 پرو مکس بیشترین آسیب را تجربه کردند؛ چرا که پس از هر بار تغییر تم، دستگاه بهطور ناگهانی ریستارت میشد. شیائومی در بهروزرسانی جدید این مشکل را رفع کرده و اعلام کرده است که «والپیپرها و قابلیتهای شخصیسازی اکنون بدون خطا کار میکنند.»
وبسایت Xiaomi Community نیز در گزارش هفتگی باگها تأیید کرده که مشکل «عدم امکان اعمال تم» در همه دستگاهها تحت بررسی بوده و اکنون در نسخه جدید HyperOS رفع شده است. این انجمن نوشت: «پس از انتشار آپدیت، هیچ گزارش تازهای از کرش اپلیکیشن Theme دریافت نشده است.»
علاوهبراین، شیائومی مشکلات دیگری مانند عدم نمایش صحیح زمان روی لاکاسکرین در شیائومی 15 پرو، آمار نادرست مصرف صفحه در شیائومی 17 و اختلال در NFC و Theme Store در ردمی K70 را نیز در همین بهروزرسانی برطرف کرده است.
لینکهای بیشتر:
- هند بهدنبال ردیابی دائمی گوشیهاست؛ اپل، گوگل و سامسونگ مخالف هستند
- گلکسی زد تریفولد را فراموش کنید؛ گوشی سهتاشو جدیدی در راه است
- خبر خوش برای طرفداران سامسونگ؛ گلکسی S26 تنها در کره با اگزینوس عرضه میشود
کاربران در شبکههای اجتماعی از سرعت واکنش شیائومی استقبال کردهاند. یکی از کاربران در انجمن رسمی نوشت: «این نخستین بار است که شیائومی در کمتر از دو هفته یک مشکل جدی شخصیسازی را رفع میکند.»





