کالای دیجیتال

این جاروبرقی رباتیک را با %10 تخفیف خرید کنید

اگر به‌دنبال یک جاروبرقی رباتیک قدرتمند برای نظافت منزل خود هستید، هم‌اکنون این مدل را با 1 میلیون و 250 هزارتومان تخفیف خرید کنید.

فروشگاه اینترنتی دیجیکالا، امروز جاروبرقی شیائومی مدل S10 را با %10 تخفیف عرضه می‌کند. این دستگاه 12 میلیون و 499 هزار تومان قیمت دارد که دیجیکالا آن‌را در شگفت‌انگیز امروز با قیمت 11 میلیون و 249 هزار تومان به‌فروش می‌رساند. اگر امروز این جاروبرقی را خریداری کنید، 1 میلیون و 250 هزارتومان سود خواهید کرد.

این جاروبرقی رباتیک 4000 پاسکال قدرت مکش دارد و به‌کمک لیزر نسل جدید LDS، فضای منزل را نقشه‌برداری می‌کند تا بتواند درمحیط‌های شلوغ بدون برخورد با هیچ وسیله‌ای حرکت و نظافت را انجام دهد. ربات S10 شیائومی در فاصله 8 متری، هر ثانیه 6 مرتبه با زاویه 360 درجه نقشه‌برداری می‌کند.

کاربران می‌توانند ازطریق اپلیکیشن Mi Home روی این جاروبرقی کنترل داشته باشند و آن را مدیریت کنند. ازجمله‌ کارهایی که بااین اپلیکیشن می‌توانید انجام دهید عبارتند از: زمانبندی کردن نظافت منزل، تی کشی کردن منزل بصورت S شکل و حرکت Y شکل از راه‌دور و…

باتری 3200 میلی‌آمپری استفاده‌شده دراین ربات، با یکبار شارژ می‌تواند بیشتر از 2 ساعت (تا 130 دقیقه) نظافت انجام دهد. این مدل به سنسورهای کاربردی مانند سنسور ضد سقوط و سنسور تشخیص دیوار برای حرکت در نزدیک‌ترین فاصله از دیوار و وسایل مجهز است.

درنظر داشته باشید مدت زمان این تخفیف محدود است. اگر قصد استفاده از آن را دارید، همین‌حالا ازطریق دکمه خرید، وارد صفحه محصول شوید و نسبت‌به مطالعه جزئیات و خرید اقدام کنید.

نکته: تمامی اخبار مربوط‌ به بخش تکنولوژی قسمت پیشنهاد روز، مربوط به محصولاتی هستن که بصورت روزانه تخفیف خوردن و تخفیف‌های اونا دائمی نیست. پس اگه میخواید از آخرین تخفیف‌های سایت‌های بزرگ آگاه بشید، این صفحه رو ذخیره کنید تا هر روز اون رو چک کنید و آخرین تخفیف‌ها رو مشاهده کنید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *