موبایل

منبعی معتبر تصاویر تازه‌ای از گلکسی A35 و A55 منتشر کرد

در ادامه می‌توانید تصاویر جدید دو مدل گلکسی A35 و A55 سامسونگ را تماشا کنید.

تاکنون رندرها و تصاویر زنده دو گوشی گلکسی A35 و گلکسی A55 فاش شده‌اند. اما اکنون اندرویداتوریتی گزارشی منتشر کرده که درآن از زاویه دید ایوان بلاس “افشاگر قدیمی” به تلفن‌های سری A نسل آینده سامسونگ نگاه کرده است.

درتصاویری که ایوان بلاس در شبکه‌اجتماعی X منتشر کرده، نمی‌توان تشخیص داد که کدام مدل گلکسی A35 و کدام مدل گلکسی A55 است؛ البته این ماجرا درباره دو مدل گلکسی A34 و گلکسی A54 نیز وجود داشت و آن‌ها نیز بسیار به‌هم شبیه بودند.

همانطور که درتصاویر مشخص است، هردو مدل به سه‌دوربین (بصورت عمودی) در سمت‌چپ پنل پشتی خود مجهز هستند. همچنین به‌نظر می‌رسد هردو مدل رنگ‌بندی یکسانی دارند؛ همانطور که در سمت‌راست هردو دستگاه، دکمه‌های پاور و افزایش/کاهش صدا قرار دارند.

نکته دیگری که دراین تصاویر به‌چشم می‌آید، ویژگی ضدآب بودن آن‌هاست که از نسل قبلی خود به‌ارث برده‌اند. احتمالاً هردو مدل گلکسی A35 و A55 دارای گواهی IP53 خواهند بود که آن‌ها را در برابر پاشش و قطرات آب مقاوم می‌کند.

مشخصات احتمالی گلکسی A55 سامسونگ

درباره گلکسی A55 گفته می‌شود که احتمالاً از تراشه اگزینوس 1480 قدرت می‌گیرد. اگر این ادعا صحت داشته باشد، این اولین پردازنده میان‌رده اگزینوس خواهد بود که با گرافیک AMD یکپارچه می‌شود و تقویت گرافیکی را برای گوشی‌های میان‌رده سامسونگ به‌ارمغان می‌آورد.

نظرشما درباره گوشی‌های میان‌رده جدید سامسونگ چیست؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید