هوش مصنوعی

با این ویژگی جدید، سرعت پاسخگویی جمینی در گوشی‌های اندرویدی افزایش پیدا می‌کند

دیگر نیازی نیست برای خواندن، منتظر بمانید تا جمینی پاسخ را بصورت کامل ایجاد کند.

دستیار جمینی از زمان عرضه، همواره با عملکرد نرم و روان مشکل داشته و به‌نظر می‌رسد گوگل می‌خواهد این مشکل را حل کند. طبق گزارش منتشرشده، ویژگی جدیدی که به‌تازگی به‌این سرویس اضافه‌شده، می‌تواند پاسخ‌های سریعتری را برای برنامه اندروید ارائه دهد.

طبق گزارش اندرویداتوریتی، AssembleDebug به‌تازگی گزینه‌ی Real-Time Responses را در اپلیکیشن جمینی نسخه اندروید مشاهده کرده که کاربر می‌تواند آن‌را توسط یک ضامن فعال و غیرفعال کند.

اضافه‌شدن گزینه Real-time responses به تنظیمات جمینی

اگر این گزینه فعال باشد، جمینی پاسخ‌ها را در لحظه و بصورت بلادرنگ ارائه می‌دهد. بخواهیم واضح‌تر توضیح دهیم، کاربران اندرویدی جمینی با فعال‌کردن این گزینه می‌توانند پاسخ‌ها را همانند نسخه وب، زمانیکه تولید می‌شوند مشاهده کنند و دیگر نیازی نیست صبر کنند تا جمینی پاسخ را بصورت کامل ایجاد و سپس نمایش دهد.

کاربران می‌توانند همان لحظه که پاسخ ایجاد می‌شود، آن را بخوانند. این‌کار باعث می‌شود تا چند ثانیه‌ای در وقت کاربر صرفه‌جویی شود. در گزارش قبلی به ویژگی جدید Music در جمینی اشاره کردیم که می‌تواند جمینی را با اسپاتیفای و سایر سرویس‌های پخش موسیقی ادغام کند.

جمینی درحال‌حاضر، در بسیاری از جهات از دستیار گوگل بهتر است اما بازهم مشکلاتی دارد که این ویژگی‌های جدید، می‌توانند تاحدی آن‌را بهینه‌تر کنند. نظرشما با نمایش لحظه‌ای پاسخ‌ها چیست؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *