شرایط فروش

فروش نقد و اقساطی 5 محصول مدیران‌خودرو با شرایط ویژه + جدول (اسفند 1402)

در ادامه می‌توانید شرایط فروش خودروهای فونیکس با تحویل 90 روز کاری را مطالعه کنید.

درتازه‌ترین طرح فروش، شرکت مدیران‌خودرو اعلام کرده که از امروز بعدازظهر (1402/12/19)، فروش نقد و اقساط 5 محصول از برند فونیکس را آغاز می‌کند. بنابر اعلام این گروه خودرساز، ثبت‌نام و واریز وجه فقط از طریق نمایندگی‌های مجاز صورت می‌گیرد و متقاضیان بایستی به نمایندگی‌های مجاز این شرکت در شهر خود مراجعه کنند.

در لیست منتشرشده از سوی مدیران‌خودرو، می‌توان خودروهایی همچون تیگو 8 پرو e+، تیگو 8 پرو مکس IE، فونیکس FX، تیگو 7 پرو پریمیوم و آریزو 6 پرو اکسلنت را مشاهده کرد. درصورت خرید نقدی، مشتری بایستی کل مبلغ را در زمان ثبت‌نام به حساب شرکت واریز نماید و اتومبیل خود را 90 روز کاری بعد با مدل 1403 تحویل بگیرد.

تیگو 8 پرو e پلاس

شرایط فروش اقساطی مدیران‌خودرو

گفتنی است که متقاضیان می‌توانند برای شرایط اقساطی یکی از طرح‌های عادی و جایگزینی را انتخاب کنند. تسهیلات از سوی بانک‌های صادرات و شهر تأمین و خودروها بصورت لیزینگی عرضه می‌شوند. دراین روش نیز، خودرو با مدل 1403 و 90 روز کاری بعداز ثبت‌نام و واریز پیش‌پرداخت تحویل مشتری خواهد شد.

درنظر داشته باشید که مبلغ پیش‌پرداخت بسته‌به طرحی که انتخاب می‌کنید، متفاوت خواهد بود. مثلاً در طرح جایگزینی و گروهی برای تیگو 8 پرو e+ باید %50 مبلغ را بعنوان پیش‌پرداخت واریز کنید، درحالیکه در طرح عادی باید %60 مبلغ تقبل نمایید.

در ادامه می‌توانید جدول فروش اقساطی مدیران خودرو را مشاهده کنید.

نوع‌خودروروش‌فروشطرح‌عادیطرح‌جایگزینی‌وگروهیمدلموعدتحویل
تیگو 8 پرو e+نقد و اقساط60%50%140390روزکاری
تیگو 8 پرو مکس IE75%65%
فونیکس FX60%50%
تیگو 7 پرو پریمیوم
آریزو 6 پرو اکسلنت

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *