ریپورتاژ آگهی

بهترین مرجع برای خرید و فروش دوج کوین و بیبی دوج را بشناسید!

محبوبیت Dogecoin و Baby Doge در چند ماه گذشته افزایش یافته است، اما ارزش اصلی آنها دقیقاً چیست؟ این سوالی است که بسیاری از سرمایه گذاران از آن می پرسند زیرا به دنبال افزودن این ارزهای دیجیتال به لیست خود هستند. پس ما نگاهی دقیق‌تر به Dogecoin و Baby Doge خواهیم داشت و تاریخچه، ارزش فعلی و نحوه استفاده از آنها را به عنوان سرمایه‌گذاری بررسی می‌کنیم. همچنین بررسی خواهیم کرد که چرا این دو سکه در این مدت کوتاه بسیار محبوب شده اند و آینده آنها چه خواهد بود.

 Dogecoinچیست؟

 Dogecoinیک ارز دیجیتال است که در سال 2013 ایجاد شد. این ارز مبتنی بر پروتکل Litecoin است و دارای یک بلاک چین خاص Dogecoin است. این سکه از روی میم محبوب )دوج (نامگذاری شده است و یک سگ شیبا اینو بر روی لوگوی خود دارد. Dogecoin اغلب به عنوان یک ارز انعام در اینترنت، به ویژه در Reddit و Twitter استفاده می شود. تا مارس 2021، کل عرضه Dogecoin بیش از 129 میلیارد دلار و قیمت فعلی یک 0.07 Dogecoin  دلار است.
دوج کوین توسط بیلی مارکوس و جکسون پالمر به عنوان راهی برای هجو تبلیغات پیرامون بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال ایجاد شد. با این حال، Dogecoin به سرعت طرفداران خود را به دست آورد و به خودی خود به یک ارز دیجیتال محبوب تبدیل شد. در حالی که هنوز به اندازه بیت کوین ارزشمند نیست، جامعه بزرگی از کاربران و حامیان را به خود اختصاص داده است.

BABY DOGE چیست؟

Baby Doge یک ارز دیجیتال جدید است که در سال 2020 ایجاد شد. نام این سکه برگرفته از میم محبوب با یک توله سگ زیبا است. Baby Doge دارای زمان تراکنش سریع و کارمزد کم است که آن را برای انعام آنلاین و پرداخت های جزئی جذاب می کند. از مارس 2021، ارزش یک بچه سگ 0.01 دلار است.

BABY DOGE چیست؟

بهترین مرجع برای خرید و فروش دوج کوین و بیبی دوج

از بهترین مراجع اصلی و تخصصی برای خرید و فروش دوج کوین و بیبی دوج سایت اوکی اکسچنج می باشد زیرا:

  • قیمت های منصفانه
  • پرداخت سریع و امن
  • امکان دریافت سفارش به صورت لحظه ای در کیف پول خودتان
  • بیش از یک میلیون کاربر
  • بیش از 700 رمز ارز
  • سابقه فعالیت بیش از 5 سال
  • احراز هویت فوری
  • نمایش شاخص ارز دیجیتال

تمامی مواردی که در بالا ذکر شد از عوامل اصلی برتر بودن اوکی اکسچنج برای خرید و فروش رمز ارز ها می باشد.

ارزش Dogecoin و Baby Doge

 Dogecoinیک ارز رمزنگاری شده است که در سال 2013 ایجاد شد. این ارز مبتنی بر الگوی رفتاری Dogee است و نشان Shiba Inu را به عنوان لوگوی خود دارد.  Dogecoin محبوب است زیرا سرگرم کننده و آسان برای استفاده است. همچنین یکی از مقرون به صرفه ترین ارزهای دیجیتال است.
 Baby Dogeیک توکن ERC-20 است که در سال 2020 ایجاد شد. این توکن بر اساس نوعی سگ ساخته شده است.

خرید و فروش DOGE و Baby Doge چه مزایایی دارد؟

خرید و فروش DOGE و Baby Doge چه مزایایی دارد؟

وقتی صحبت از ارز دیجیتال به میان می‌آید، گزینه‌های مختلفی در دسترس است. با این حال، دو مورد از محبوب ترین ها عبارتند از Dog Coin وBaby Doge. در اینجا نگاهی به مزایای خرید و فروش هر دوی این توکن ها خواهیم داشت.
Doge Coin یک توکن aERC20 است که با هدف استفاده به عنوان ارز برای جامعه آنلاین ایجاد شده است. یک انتخاب محبوب برای بسیاری از سرمایه گذاران تبدیل شده است.
Baby Doge یک توکن ERC20 است که به عنوان راهی برای حمایت از والدین و خانواده های جدید ایجاد شده است. می توان از آن برای خرید کالاها و خدمات مرتبط با فرزندپروری مانند پوشک، شیر خشک و موارد دیگر استفاده کرد.
بنابراین، خرید و فروش بیبی دوج و Dogecoin چه مزایایی دارد؟
اولاً، هر دو ارزهای دیجیتال نسبتاً جدیدی هستند، به این معنی که پتانسیل زیادی برای رشد دارند. هر دو آنها همچنین بخشی از جوامع در حال رشد با کاربران فعال هستند و در نهایت، چون توکن‌های ERC20 هستند، می‌توان آنها را به راحتی در چندین صرافی مختلف معامله کرد.

چگونه  Dogecoin و Baby Dogeخود را ذخیره کنیم؟

وقتی نوبت به ذخیره  Dogecoinو  Baby Dogeمی رسد، چند نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. اول از همه، باید مطمئن شوید که مکانی امن برای نگهداری آنها دارید.
هنگامی که مکانی امن برای ذخیره سکه های خود دارید، باید تصمیم بگیرید که چگونه می خواهید آنها را ذخیره کنید. دو گزینه اصلی وجود دارد: ذخیره سازی سرد و ذخیره سازی گرم.
ذخیره سازی سرد فرآیند ذخیره سکه های شما به صورت آفلاین است. این می تواند روی یک درایوUSB ، یک هارد دیسک خارجی یا حتی روی یک تکه کاغذ باشد. مزیت ذخیره سازی سرد این است که سکه های شما کاملا آفلاین هستند و بنابراین از دست هکرها بسیار در امان هستند. نکته منفی این است که در صورت نیاز به استفاده از سکه های شما، دسترسی به سکه های شما دشوارتر می شود.

چگونه  Dogecoin و Baby Dogeخود را ذخیره کنیم؟

ذخیره سازی داغ فرآیند ذخیره سکه های شما به صورت آنلاین است. این می تواند در یک صرافی، در یک کیف پول وب یا حتی در رایانه شما باشد. مزیت ذخیره سازی داغ این است که دسترسی به سکه های خود و استفاده از آنها برای خرید بسیار آسان تر است. نکته منفی این است که کیف پول های داغ از آنجایی که به اینترنت متصل هستند بسیار کمتر از کیف پول های سرد امنیت دارند.
بنابراین، کدام گزینه را باید انتخاب کنید؟ این سوال واقعا به نیاز شما بستگی دارد. اگر امنیت دغدغه اصلی شماست، احتمالاً ذخیره سازی سرد بهترین گزینه برای شماست. با این حال، اگر راحتی مهم تر است، ذخیره سازی گرم ممکن است راه حلی باشد. دوج کوین و Baby Doge دو پروژه ارزهای دیجیتال هستند که در سال های اخیر توجه زیادی را به خود جلب کرده اند. هر دو پتانسیل بسیار خوبی را برای سرمایه گذارانی که به دنبال تنوع بخشیدن به پرتفوی خود هستند، ارائه می دهند، زیرا هر دو پتانسیل افزایش ارزش در طول زمان را دارند. در حالی که Dogecoin اخیراً افزایش قابل توجهی در قیمت داشته است،  Baby Dogeهنوز نسبتاً جدید است و بنابراین ممکن است پتانسیل طولانی مدت بیشتری برای سرمایه گذاران داشته باشد. در نهایت، این به هر سرمایه‌گذار منفرد بستگی دارد که کدام پروژه برای او و اهداف مالی آنها مناسب‌تر است.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی رایااستور در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *