موبایل

منتظر عرضه نسل بعدی گوشی‌های تاشو موتورولا باشید

جدیدترین تلفن‌های تاشو موتورولا 2024 به‌زودی با کمی تأخیر عرضه می‌شوند.

به‌نظر می‌رسد موتورولا برخلاف سال گذشته می‌خواهد امسال جدیدترین گوشی‌های تاشو خود را با تأخیر وارد بازار کند. سال گذشته موتورولا دو دستگاه تاشو موتو ریزر 2023 و موتو ریزر پلاس 2023 را در تاریخ 1 ژوئن معرفی کرد، اما تاکنون هیچ اطلاعیه‌ای برای معرفی مدل‌های 2023 منتشر شده است.

طبق گزارشی از اندرویداتوریتی، موتورولا معرفی دو تلفن تاشو موتو ریزر 2024 و موتو ریزر پلاس 2024 (معروف به موتو ریزر 50 و موتو ریزر 50 اولترا در خارج از ایالات متحده) را برای اوایل ماه جولای تنظیم کرده است و به نظر می‌رسد که به‌زودی برای بازارهای جهانی عرضه می‌شوند.

گفته می‌شود این تأخیر در معرفی، به موتورولا اجازه می‌دهد تا استراتژی خود را در خصوص قیمت‌گذاری و تبلیغات نسبت‌به تلفن‌های تاشو سامسونگ تغییر دهد. سامسونگ قصد دارد برای 10 جولای (20 تیرماه) تلفن‌های گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 را معرفی کند.

رندرهای سری ریزر 50 موتورولا

تاکنون اطلاعات کامل و دقیقی درباره زمان عرضه و مشخصات تاشوهای موتورولا منتشر نشده، اما شایعاتی درباره موتو ریزر پلاس 2024 (یا موتو ریزر 50 اولترا) فاش شده که در ادامه با هم بررسی می‌کنیم.

مشخصات شایعه شده ریزر پلاس 2024 و ریزر 2024

گفته می‌شود قدرت دستگاه را تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3 تأمین می‌کند. همچنین احتمال دارد که در سیستم دوربین شاهد پیشرفت‌هایی باشیم؛ گفته می‌شود تلفن جدید احتمالاً دارای یک لنز تله‌فوتو 2 برابری جدید خواهد بود. از مشخصات دیگری که برای ریزر پلاس 2024 حدس زده می‌شود، باتری بزرگ و مقاومت در برابر آب (IPx8) است.

در مقابل برای مدل ارزان‌تر پیش‌بینی می‌شود که موتورولا از یک نمایشگر پوششی بسیار بزرگتر در مقایسه با ریزر 2023 استفاده کند. ممکن است تراشه دیمنسیتی 7300x قدرت تلفن را تأمین کند که نسبت‌به اسنپدراگون 7 نسل 1، یک تغییر محسوب می‌شود.

رندر ریزر 50 موتورولا 2024

درخصوص قیمت‌گذاری هم گفته می‌شود که از الگوی سال گذشته پیروی می‌شود، بطوریکه پیش‌بینی می‌شود قیمت موتو ریزر 2024 از حدود 699 دلار و ریزر پلاس 2024 از 999 دلار شروع شود.

درکل اگر شایعات صحت داشته باشند، هردو مدل در بخش پردازنده کاهش داشته‌اند و همین می‌تواند موتورولا مجبور کند تا در استراتژی قیمت‌گذاری خود تجدیدنظر کند. نظر شما درباره گوشی‌های تاشو جدید موتورولا چیست؟ لطفاً نظرات و تجربیات خودتان را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید