بهترین گوشی موبایل

بهترین گوشی با نمایشگر خمیده 2024 [بهار 1403]

نمایشگرهای خمیده یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های یک تلفن هوشمند به‌حساب می‌آیند. بسیاری از افراد به‌دنبال خرید تلفنی هستند که صفحه‌نمایش خمیده داشته باشد، برای همین تصمیم گرفتیم دراین مقاله به‌شما بهترین گوشی با نمایشگر خمیده را معرفی کنیم. در ادامه باما همراه باشید.

گلکسی S23 اولترا

گلکسی S23 اولترا

طراحی زیبا و راحتی دارد و از مواد باکیفیت ساخته شده‌است. این مدل از قلم S پشتیبانی می‌کند که دارای قابلیت‌های گسترده‌ای برای کار و بازی است. سامسونگ دراین مدل از نمایشگر فوق‌العاده Dynamic AMOLED 2X با 6.8 اینچ اندازه استفاده کرده که نرخ 120 هرتز رو ارائه و از حالت HDR10+ نیز پشتیبانی می‌کند. باتری 5000 میلی‌آمپری، طول‌عمر طولانی دارد و از شارژ سریع 45 وات نیز پشتیبانی می‌کند. سیستم دوربین استفاده‌شده دراین مدل یکی از بهترین سیستم‌های دوربین موجود در بازار است و برای عکاسی و فیلمبرداری در هرشرایطی مناسب است. تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 نیز عملکردی بسیاری عالی دارد و از پایداری خیلی خوبی بهره میبرد.


گلکسی S22 اولترا

گلکسی S22 اولترا

سامسونگ این مدل را بصورت مدرن طراحی کرده، نمایشگری بزرگ دارد، ظاهری جعبه‌ای شکل دارد، لبه‌های آن منحنی است و طراحی دوربین آن، منحصربه‌فرد است. قلم S دراین مدل کاربردهای گسترده‌ای از بازی تا کار دارد. نمایشگر OLED این تلفن، بسیار روشن، سریع و دقیق است و وضوح فوق‌العاده‌ای برخوردار است. باتری 5000 میلی‌آمپری، طول‌عمر خیلی خوبی دارد و از شارژ سریع 45 وات نیز پشتیبانی می‌کند. گلکسی S22 اولترا یکی از بهترین سیستم‌های دوربین را دارد و برای فیلمبرداری و عکاسی حرفه‌ای، مناسب است. یکی از نقاط قوت گلکسی S22 اولترا، تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 آن است که عملکردی خیره‌کننده دارد.

  • قلم S باعث افزایش وزن و کاهش حجم داخلی تلفن شده است.
  • سرعت شارژ تلفن، در مقایسه با سایر برندها خیلی رقابتی نیست.

Xiaomi 13 Ultra

شیائومی 13 اولترا

این مدل شیائومی، یکی از زیباترین طراحی‌ها را دارد و دارای گواهی IP68 است که نشان‌دهنده ضدآب بودن تلفن است. شیائومی برای این مدل از یک صفحه‌نمایش خمیده LTPO امولد 6.73 اینچی استفاده کرده که نرخ رفرش 120 هرتز را ارائه می‌دهد و از دالبی‌ویژن و +HDR10 نیز پشتیبانی می‌کند. باتری 5000 میلی‌آمپری تلفن، طول‌عمر بسیار خوبی دارد. بلندگوهای استریو دستگاه از کیفیت صدای بسیار عالی برخوردار هستند و بلندی صدای خوبی دارند. تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 به‌کار رفته دراین دستگاه، عملکرد و پایداری بسیار خوبی دارد و داغ نمی‌شود. دوربین‌های این گوشی شیائومی، برای عکاسی و فیلمبرداری در شب و روز عالی هستند و می‌توانند تصاویر و ویدئوهای بسیار زیبایی را ثبت و ضبط کنند.


Redmi Note 11 Pro Plus 5G

ردمی نوت 11 پرو پلاس 5G

این مدل بهترین گوشی ردمی نوت 11 موجود در بازار است که از ردمی نوت 10 پرو نیز بهتر است. طراحی دو شیشه‌ای و بدنه شیکی دارد و دارای استاندارد IP53 نیز میباشد. نمایشگر سوپر امولد 6.67 اینچی این مدل، نرخ 120 هرتز را ارائه می‌کند و از حالت HDR10 و 1200 نیت روشنایی نیز پشتیبانی می‌کند. باتری 4500 میلی‌آمپری، طول‌عمر خوبی دارد و ازآن مهمتر سرعت شارژ 120 وات است که قادر است تلفن را در 15 دقیقه از 0 تا 100 شارژ کند. تراشه دایمنسیتی 920 مدیاتک عملکرد و پایداری خیلی خوبی دارد و هیچگونه لک یا هنگی ندارد. همه دوربین‌های دستگاه، در عکاسی و فیلمبرداری خیلی عالی عمل می‌کنند. نکته مثبت دیگه تلفن، کیفیت عالی بلندگوهای استریو آن است.

  • عکس‌های پرتره خیلی خوب نیستند.
  • با اندروید 11 و MIUI 12.5 عرضه می‌شود.

Redmi Note 12 Pro 5G

ردمی نوت 12 پرو 5G

این مدل شیائومی، طراحی کلاسیک دوشیشه‌ای دارد و دارای رتبه IP53 است. نمایشگر اولد 6.67 اینچی این مدل، کیفیت تصویر عالی دارد و از حالت دالبی‌ویژن، 1 میلیارد رنگ و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند. باتری 5000 میلی‌آمپری طول‌عمر طولانی دارد و از سرعت شارژ 67 وات نیز پشتیبانی می‌کند. تراشه دایمنسیتی 1080 مدیاتک استفاده شده، عملکرد عالی دارد و از ثبات و پایداری خیلی خوبی بهره میبرد. دوربین‌های تلفن برای عکاسی و فیلمبرداری بسیار عالی عمل می‌کنند و عکس و فیلم خیلی خوبی را ثبت و ضبط می‌کنند.

  • مصرف باتری بالاتر از حد متوسط در حالت آماده به‌کار.
  • فاقد EIS در فیلمبرداری 4K.

Edge 30 Fusion

موتورولا Edge 30 Fusion

یکی از بهترین طراحی‌ها را با ظاهری پیچیده دارد. نمایشگر P-OLED این مدل 6.55 اینچ اندازه دارد و دارای نرخ رفرش‌ریت 144 هرتز میباشد. صفحه‌نمایش همچنین بسیار روشن، روان و پویا است و از 1 میلیارد رنگ و HDR10+ نیز پشتیبانی می‌کند. باتری 4400 میلی‌آمپری، طول‌عمر طولانی دارد و از شارژ سریع 68 وات پشتیبانی می‌کند. دارای بلندگوهای استریو با کیفیت بسیار خوب است. عملکرد همه دوربین‌ها در شرایط مختلف، عالی است. هر دو دوربین اولتراواید و سلفی نیز دارای فوکوس خودکار هستند. تراشه اسنپدراگون 888 پلاس نیز عملکرد بسیار خوبی دارد و از ثبات و پایداری مناسبی برخوردار است.

  • فاقد دوربین تله‌فوتو میباشد.
  • تلفن دارای رتبه IP52 است که تلفن را تنها در برابر پاشش و گرد و غبار مقاوم می‌کند.

توصیه می‌کنیم از مقاله بهترین گوشی تاشو سامسونگ ما نیز بازدید نمایید.

امیدواریم دراین مقاله توانسته باشیم به‌شما کمک کنیم که بهترین انتخاب را داشته باشید. لطفاً نظر و تجربیات خود را درباره استفاده از تلفن‌های با نمایشگر خمیده با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

سوالات متداول

بهترین گوشی با نمایشگر خمیده کدام مدل است؟

گلکسی S23 اولترا بهترین تلفن دراین لیست است.

بهترین گوشی با نمایشگر خمیده شیائومی کدام است؟

شیائومی 13 اولترا بهترین تلفن با صفحه‌نمایش منحنی است.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

  1. وای من عاشق سری نوت سامسونگم
    خداییش خیلی خفنن این گوشی های لامصب
    مخصوصا منحنی بودن گوشی زیبایی خاصی رو ه گوشی میبخشه
    من میخوام گلکسی نوت ۲۰ اولترا رو بگیرم به نظرتون اینترنتی بگیرم بهتره یا حضوری
    چون رفتم مغازه قیمت گرفتم با سایت دیجی کالا 1 میلیون و خورده ایه مغازه از دیجیالا گرون تر بود
    میشه تجربه خرید اینترنتیتون رو بنویسید
    ممنون

  2. چرا Xiaomi 13 lite رو نزاشتین؟
    بهتر از همشونه
    خمیدگیش نه خیلی زیاد نه خیلی کم معمولیه
    انتخاب خوبی برای خریده
    قیمت فعلیشم ۱۶ تومنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *