شرایط فروش

این 3 محصول سایپا بصورت نقدی در دهه فجر عرضه می‌شوند

گروه صنعتی سایپا برای دهه‌فجر امسال، شرایط فروش نقدی خودروهای اطلس و کوییک را اعلام کرده است. در ادامه می‌توانید این شرایط را مطالعه نمایید.

شرکت خودروسازی سایپا بعنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودرو در کشور، قصد دارد به‌مناسبت فرارسیدن دهه‌فجر 3 محصول خود را با شرایط ویژه بصورت نقدی به‌فروش برساند. در ادامه می‌توانید جزئیات این طرح فروش را بررسی کنید.

سایپا قصد دارد از فردا مورخ 12 بهمن‌ماه 1402 رأس ساعت 10 صبح، 3 محصول اطلس G، کوییک GX-L و کوییک GXR-L را بصورت فوق‌العاده به‌فروش برساند. این شرکت اعلام‌کرده که خودروهای مذکور را 90 روز کاری بعد از واریز وجه و تکمیل ثبت‌نام تحویل می‌دهد.

متقاضیان بایستی در زمان ثبت‌نام کل مبلغ خودرو را به‌حساب شرکت واریز نمایند. بدین‌منظور باید 399 میلیون و 731 هزارتومان را برای اطلس G، مبلغ 363 میلیون و 266 هزارتومان را بابت کوییک GX-L و 374 میلیون و 720 هزارتومان را برای خرید کوییک GXR-L پرداخت کنند.

نام‌محصولقیمت‌(تومان)موعدتحویل
اطلس G399.731.00090 روز پس از پذیرش
کوییک GX-L363.266.000
کوییک GXR-L374.720.000
فضای کابین اطلس G

شرایط فروش فوق‌العاده سایپا ویژه دهه فجر 1402

سایپا برای اینکه از سوءاستفاده برای مشتریان جلوگیری کند و بتواند خودروها را به دست افراد خریدار برساند، شرایطی را اعلام کرده که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مطالعه کنید:

  1. هر کدملی فقط می‌تواند برای یک محصول ثبت‌نام کند.
  2. متقاضی بایستی حداقل 18 سال سن و حداقل گواهینامه پایه‌سوم را داشته باشد.
  3. امکان ثبت‌نام برای افرادی که پلاک فعال دارند، وجود ندارد.
  4. هیچ‌یک از متقاضیان نبایستی طی 48 ماه گذشته از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا و طی 24 ماه گذشته از سایر خودروسازان، خودرویی ثبت‌نام و یا دریافت کرده باشند.

نظرشما درباره طرح فروش جدید سایپا چیست؟ آیا شما دراین طرح شرکت می‌کنید؟ آیا شرایط ذکر شده می‌تواند مانع از سودجویی دلالان شود؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *