موبایل

ظرفیت و سرعت شارژ باتری ریلمی جی‌تی 6 فاش شد

ریلمی در تازه‌ترین گزارش خود، جزئیات باتری دستگاه جدید ریلمی جی‌تی 6 را فاش کرده است.

ریلمی قرار است 31 خرداد تلفن جدید ریلمی جی‌تی 6 را عرضه کند. این برند دیروز اعلام کرد که این دستگاه از تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3 قدرت می‌گیرد و حالا در اظهار نظری دیگر اعلام کرده که انرژی دستگاه را باتری 5500 میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی تأمین می‌کند.

ریلمی مدعی است که شارژر 120 واتی SuperVOOC می‌تواند %50 از ظرفیت باتری را در 10 دقیقه و %100 ظرفیت باتری را در 28 دقیقه تکمیل کند. این برند همچنین مدعی است که باتری ریلمی جی‌تی 6 می‌تواند تا 46 ساعت مکالمه و 8 ساعت بازی پابجی انجام دهد.

Realme GT 6

ریلمی در ادامه صحبت‌های خود به عمر باتری گوشی ریلمی جی‌تی 6 اشاره می‌کند و می‌گوید: باتری 5500 میلی‌آمپری بعد از 1600 چرخه شارژ کامل، همچنان %80 از ظرفیت خود را حفظ می‌کند. گفته می‌شود که اگر باتری را فقط یکبار در روز شارژ کنید، عمر باتری تا 4 سال تضمین می‌شود.

در ادامه گزارش آمده که ریلمی به پشتیبانی جی‌تی 6 از 120 بازی FPS اشاره کرده است. درحال‌حاضر هنوز لیست بازی‌هایی که جی‌تی 6 ریلمی پشتیبانی می‌کند به اشتراک گذاشته نشده است.

طبق گزارش‌های پیشین، می‌دانیم که ریلمی جی‌تی 6 دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است (اولین تصاویر دوربین اصلی ریلمی جی‌تی 6)؛ با این حال، فردا قرار است ریلمی جزئیاتی درباره سیستم دوربین این تلفن را به اشتراک بگذارد.

نظر شما درباره گوشی جدید ریلمی چیست؟ لطفاً نظرات و تجربیات خودتان را باما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید