خودرو

فروش 3 محصول بهمن‌موتور آغاز شد [بهمن 1402]

شرکت خودروسازی بهمن موتور، شرایط فروش وانت کارا تک‌کابین تیپ 4، وانت کاپرا 2 و ون باری اینرودز را با تحویل فوری اعلام کرده است. در ادامه می‌توانید این شرایط فروش را مطالعه کنید.

درتازه‌ترین طرح فروش، شرکت خودروسازی بهمن‌موتور قصد دارد سه محصول خود را با شرایط ویژه به‌فروش برساند. در ادامه باما همراه باشید تا جزئیات این طرح فروش را بررسی کنیم.

بهمن‌موتور دراین طرح، سه محصول وانت کارا تک‌کابین تیپ4، وانت کاپرا 2 و ون باری اینرودز را عرضه می‌کند. این طرح فروش از روز گذشته 30 دی‌ماه 1402 آغاز شده و تا پایان روز چهارشنبه مورخ 4 بهمن‌ماه 1402 ادامه خواهد داشت. متقاضیانی که قصد دارند دراین طرح فروش شرکت کنند، می‌توانند به سایت فروش اینترنتی بهمن‌موتور و یا نمایندگی‌های مجاز این شرکت مراجعه و نسبت‌به ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کنند.

شرایط فروش محصولات بهمن موتور

براین‌اساس متقاضیانی که قصد دارند وانت کارا تک‌کابین تیپ4 را خریداری کنند، بایستی مبلغ 418 میلیون و 839 هزارتومان را به‌حساب شرکت واریز کنند. در مقابل متقاضیان وانت کاپرا 2 باید مبلغ 963 میلیون و 203 هزارتومان و متقاضیان ون باری اینرودز بایستی مبلغ 793 میلیون و 681 هزارتومان را به‌حساب بهمن‌موتور واریز نمایند.

بهمن‌موتور برای همه محصولات، %17.5 سود انصراف سالیانه و %2.5 جریمه تأخیر ماهانه را درنظر گرفته است. تمام محصولات با مدل 1402 و در رنگ‌های سفید تحویل می‌شوند. بهمن‌موتور اعلام کرده، مشتریانی که مبلغ موردنظر را در زمان معین‌شده واریز و ثبت‌نام خود را تکمیل کنند، می‌توانند دستگاه خودشان را در هفته سوم اسفندماه سال جاری تحویل بگیرند.

جدول شرایط فروش محصولات بهمن‌موتور

نوع‌محصولرنگ‌قابل‌عرضهکدمحصولقیمت‌محصولسودانصراف (سالیانه)جریمه‌تأخیر (ماهیانه)مدلزمان‌تحویل‌خودرو
وانت‌کاراتک‌کابین‌تیپ۴سفیدBMCSCR04۴٫۸۱۸٫۳۹۰٫۰۰۱۷.۵2.5۱۴۰۲هفته‌سوم‌اسفند۱۴۰۲
وانت کاپرا ۲ZXADCPOO۹٫۶۳۲٫۰۳۰٫۰۰۰
ون باری اینرودزSKNNRDOO۷٫۹۳۶٫۸۱۰٫۰٠٠

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید