بهترین گوشی موبایل

بهترین گوشی تا 25 میلیون [اردیبهشت 1403]

تلفن‌های محدوده قیمتی 25 میلیون تومان جزء بهترین موبایل‌های بازار محسوب می‌شوند که از سخت‌افزار و نرم‌افزار بسیار قدرتمندی برخوردار هستند. این دستگاه‌ها برای اجرای برنامه‌ها و بازی‌های حرفه‌ای مناسب هستند و از جدیدترین نسخه‌های نرم‌افزاری استفاده می‌کنند. اگر برای خرید گوشی، 25 میلیون‌تومان بودجه کنار گذاشته‌اید تا انتهای مقاله باما همراه باشید تا به‌شما بهترین گوشی تا 25 میلیون را معرفی کنیم.

Galaxy S23 FE 5G

گلکسی S23 FE 5G

این مدل نسبت‌به نسل‌های قبل خود طراحی مینیمال‌تری دارد و فریم آن از آلومینیوم ساخته‌شده است. این مدل بصورت کامل ضدآب است و دارای رتبه IP68 است. سامسونگ در ساخت این مدل از یک نمایشگر 6.4 اینچی Dynamic AMOLED 2X مشابه سری S23 استفاده کرده که نرخ رفرش 120 هرتز را ارائه می‌دهد و از HDR10+ نیز پشتیبانی می‌کند؛ نمایشگر یاد شده وضوح، روشنایی و دقت رنگ بسیار خوبی دارد. در مرکز پردازش این تلفن، تراشه اگزینوس 2200 قرار دارد که عملکرد و ثبات بسیار عالی دارد و برای اجرای برنامه و بازی‌های سنگین مناسب است. دوربین‌های تلفن نیز برای عکاسی و فیلمبرداری در شب و روز عالی هستند و می‌توانید تا کیفیت 8K را با لنزهای آن ضبط کنید.


Galaxy S21 FE

گلکسی S21 FE 5G

این مدل طراحی شبیه‌به گلکسی S21 دارد و در برابر نفوذ آب مقاوم است. سامسونگ برای این مدل از یک نمایشگر Dynamic AMOLED 2X با کیفیت عالی استفاده کرده که نرخ رفرش 120 هرتز را ارائه و HDR10 را پشتیبانی می‌کند. از وضوح و دقت‌رنگ فوق‌العاده صفحه‌نمایش نیز نباید گذشت. در مرکز دستگاه، تراشه اگزینوس 2100 قرار دارد که عملکرد، کارایی و ثبات خیلی عالی دارد. کیفیت همه دوربین‌ها برای عکاسی و فیلمبرداری در روز و شب بسیار عالی است و مانند پرچمداران عکاسی می‌کند. یک مزیت دیگر این تلفن، بلندگوهای استریو با کیفیت صدای خوب است.

  • بدون شارژر عرضه می‌شود.
  • فاقد نرخ رفرش پویا است.
  • جک هدفون 3.5 میلیمتری و شیار میکروSD حذف شده‌اند.
  • فوکوس خودکار برای دوربین سلفی در دسترس نیست.

Poco F5 Pro

پوکو F5 پرو

شیائومی برای این مدل از نمایشگر امولو با رزولوشن عالی استفاده کرده که نرخ تازه‌سازی 120 هرتز را ارائه و از حالت‌های دالبی‌ویژن و HDR10+ نیز پشتیبانی می‌کند. دوربین‌های تلفن برای عکاسی و فیلمبرداری بسیار خوب عمل می‌کنند، اما اگر می‌خواهید بهترین بهره را ببرید، بهتر از در نور روز عکاسی کنید. باتری 5160 میلی‌آمپری دستگاه، طول‌عمر مناسبی دارد. تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 عملکرد خیلی خوبی دارد و برای کارهای سنگین مناسب است، اما گاه‌گاهی در استفاده طولانی و سنگین، دستگاه داغ می‌شود.

  • دوربین در نور کم، ضعف دارد.
  • دوربین اولتراواید، در نور کم اصلاً خوب نیست.

Xiaomi 12

شیائومی 12

شیائومی برای این مدل از نمایشگر اولد منحنی با نرخ رفرش 120 هرتز استفاده کرده که بسیار روشن است. صفحه‌نمایش استفاده‌شده از حالت‌های دالبی‌ویژن و HDR10+ و همچنین 68 میلیارد رنگ پشتیبانی می‌کند. تلفن ارگونومی خیلی خوبی دارد و به‌راحتی در دست قرار می‌گیرد. عملکرد سیستم دوربین برای عکاسی و فیلمبرداری فوق‌العاده است. تلفن همچنین از شارژ سیمی، بی‌سیم و بی‌سیم معکوس نیز پشتیبانی می‌کند. تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 عملکرد خیلی خوبی دارد اما پایداری مناسبی ندارد.

  • عمرباتری ضعیف است.
  • دربرابر آب و گردوغبار مقاوم نیست.
  • فاقد دوربین تله‌فوتو میباشد.
  • بلندگوهای استریو نامتعادل هستد و ویژگی دالبی‌اتمس کیفیت را بدتر می‌کند.

OnePlus Ace

وان پلاس Ace

صفحه‌نمایش اولد 6.7 اینچی استفاده شده، کیفیت تصویر خیلی خوبی دارد و علاوه‌بر پشتیبانی از 1 میلیارد رنگ و HDR10+، نرخ رفرش 120 هرتز را ارائه می‌کند. تراشه دایمنسیتی 8100-Max کارایی و ثبات خیلی خوبی دارد و برای اجرای انواع بازی، برنامه و پابچی مناسب است. سیستم دوربین خیلی خوبی دارد و برای عکاسی و فیلمبرداری در شرایط نوری مختلف، مناسب است. باتری 4500 میلی‌آمپری این تلفن از شارژ سریع 150 وات پشتیبانی می‌کند که در کمتر از 5 دقیقه، %50 از ظرفیت باتری را تکمیل می‌کند.


Pixel 7

پیکسل 7

این دستگاه گوگل طراحی جمع‌وجور و زیبایی دارد و در برابر گردوغبار و آب مقاوم می‌باشد. نمایشگر 6.3 اینچی امولد به‌کار رفته دراین تلفن 25 میلیون‌تومانی وضوح، دقت‌رنگ و روشنایی بسیار خوبی دارد و نرخ رفرش 90 هرتز را ارائه می‌دهد. باتری طول‌عمر بسیار خوبی دارد. دوربین‌ها برای عکاسی و فیلمبرداری در شب و روز عالی هستند. بلندگوهای استریو از کیفیت و بلندی صدای بسیار خوبی برخودار می‌باشند. پردازنده تنسور G2 گوگل از پایداری و عملکرد بسیار خوبی برخوردار است که به‌شما اجازه می‌دهد برنامه‌ها و بازی‌های حرفه‌ای زیادی را بدون مشکل اجرا کنید.

  • رقبا نرخ رفرش 120 هرتز را ارائه می‌دهند.
  • شارژ باتری خیلی سریع نیست.
  • برخی از ویژگی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری محدود به منطقه هستند.
  • کیفیت دوربین فوق‌عریض در نور کم، افت می‌کند.

Honor 90

آنر 90

طراحی زیبا، لوکس و چشم‌نواز دارد. آنر برای این مدل از یک صفحه‌نمایش امولد 6.7 اینچی استفاده کرده که از 1 میلیارد رنگ و HDR10+ پشتیبانی می‌کند و نرخ رفرش 120 هرتز را ارائه می‌دهد. نمایشگر استفاده‌شده وضوح، روشنایی و دقت‌رنگ بسیار خوبی دارد. دوربین‌های تلفن برای عکاسی و فیلمبرداری در هرشرایط نوری مناسب هستند و عملکرد بسیار خوبی دارند. تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 دراین دستگاه نقش پردازنده مرکزی را بازی می‌کند که عملکرد و ثبات خوبی دارد.

  • در برابر آب و گردوغبار مقاوم نیست.
  • تنها یک اسپیکر دارد که کیفیت صدای خوبی هم ندارد.

Edge 30 Fusion

موتورولا Edge 30 Fusion

یکی از بهترین طراحی‌ها را با ظاهری پیچیده دارد. نمایشگر P-OLED این مدل 6.55 اینچ اندازه دارد و دارای نرخ رفرش‌ریت 144 هرتز میباشد. صفحه‌نمایش همچنین بسیار روشن، روان و پویا است و از 1 میلیارد رنگ و HDR10+ نیز پشتیبانی می‌کند. باتری 4400 میلی‌آمپری، طول‌عمر طولانی دارد و از شارژ سریع 68 وات پشتیبانی می‌کند. دارای بلندگوهای استریو با کیفیت بسیار خوب است. عملکرد همه دوربین‌ها در شرایط مختلف، عالی است. هر دو دوربین اولتراواید و سلفی نیز دارای فوکوس خودکار هستند. تراشه اسنپدراگون 888 پلاس نیز عملکرد بسیار خوبی دارد و از ثبات و پایداری مناسبی برخوردار است.

  • فاقد دوربین تله‌فوتو میباشد.
  • تلفن دارای رتبه IP52 است که تلفن را تنها در برابر پاشش و گرد و غبار مقاوم می‌کند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی تا 20 میلیون

سوالات متداول

بهترین گوشی تا 25 میلیون کدام مدل است؟

پوکو F5 پرو و گلکسی S23 FE بهترین دستگاه‌ها دراین رنج قیمتی هستند.

بهترین گوشی 25 میلیونی ازنظر نمایشگر کدام مدل است؟

شیائومی 12 و پوکو F5 پرو بهترین صفحه‌نمایش‌ها دراین محدوده قیمتی را دارند.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. من نمیدونم تا بحث گوشیای گیمینگ میشه همه ی سایتا و بلاگرا شروع میکنن بررسی گوشیای معمولی ک تو بازی عملکرد خوبی دارن
    ما وقتی میایم ویدیتون یا مطلبتون رو میبینیم منتظریم چار تا گوشی خفن مخصوص بازی ببینیم الان می ۱۲ تی پرو جلو بلک شارک پنج چیزی تو چنته نداره چون اون تریگر داره و مخصوص گیمه ما ی گوشی میخایم ک مخصوص گیم باشه (جاست فور گیم) مثه تریگرو ار جی بی و اینا ما اینارو ترجیح میدیم
    ایناس ک حس گیمری رو ارضا میکنه🍑
    چارتا گوشی این مدلی معرفی کنید.
    🌹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *